{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.950 visninger | Oprettet:

Parkeringsbøde fra MC Udstillling i Lokomotivværkstedet {{forumTopicSubject}}

Jeg var til MC udstilling i lokomotivværkstedet d. 24 februar. Jeg kørte dertil i bil. Da jeg nærmer mig messen og skulle parkere, kan jeg se at alle andre biler foran mig, som også ledte efter parkering, vælger at køre ind på en stor tom grus-grund/pløjemark. Jeg gætter på, at der i forvejen holder mere end 200 biler.
Jeg tænker, det er en primitiv messeparkering, tænker ikke nærmere over det og parkerer.
Jeg kunne ikke nogen skilte om parkeringsregler, men tænkte at en så primitiv parkeringsplads er vel gratis.
Nu har jeg så modtaget en parkeringsbøde på kr.790 for ulovlig parkering på Vasbygade 10 fra PARK ZONE. smiley
Kan det i det hele taget være lovligt!? Hvis så mange menesker antager at det er parkering og der ingen skiltning er... Jeg vil kalde det bondefangeri og det er vel næppe lovligt?
Hvis de lykkededes med at kradse pengene ind for alle dem som parkerede ved messen, så kommer PARK ZONE til at være dem der tjener bedst på udstillingen...
Er det bare mig der er galt på den? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkeringsbøde fra MC Udstillling i Lokomotivværkstedet
  • #1   10. mar 2019 så skal du til at undersøge om park zone har lovlig ret til at regulere parkering på den grund. Er det en privat grund UDEN aftale med dem, så vil mit bud være at de IKKE har ret til dette.


  • #2   10. mar 2019 intet er gratis i København. en masse kan jo sagtens tage fejl. det er heller ikke lovligt at knalde en 12 årig pige bare fordi 200 andre gør det. de må have en kort over deres steder et sted. så man kan se hvor de har og ikke har. kan også være et privat firmas grund. som ikke er tilladt at holde på.

  • #3   10. mar 2019 Da du gik mod hallerne, var der opstillet skilte derom, og der var info på nettet.
    Noget andet er JEG personlig ikke tager til udstilling igen hvis de bruger samme sted, der må fangalmig være haller med beder P forhold.


  • #4   10. mar 2019 du kunne have "byttet" dit girokort med en anden, hvis kvitteringen og inbetalingskortet ligger hver for sig og andre biler også har fået bøder

  • #5   11. mar 2019 #3 HELT enig- P forholdende er simpelten for dårlige til sådan et arrangement. At KBH's kommune så samtidig vælger at lave vejarbejde i det store vejkryds (lukke det) ned til hallerne gør ikke sagen bedre......det gav ret meget kaos, i hvert fald om søndagen

  • #6   11. mar 2019 De 2 gutter som stod for at pege folk mod p-pladser sagde også at folk skulle køre over på Fisketorvet, da alt var optaget.. Jeg tog også chancen og parkerede ved den store grusplads.. jeg slap dog for bøde

  • #7   11. mar 2019 Det er da gratis at parkere i kbh om søndagen?

  • #8   11. mar 2019 Det kan være du er heldig og at park zone "tager en chance" og skriver samtlige biler i et område de ikke har tilladelse til. Tænker her den manglende skiltning.
    Men hvis bare 50 personer betaler afgiften uden at brokke sig, så er det stadigvæk en god fortjeneste.
    Klager selv altid, hvis jeg får en afgift. Det er lykkedes mig at få annulleret 3 afgifter indtil videre.


  • #9   11. mar 2019 Jacob for fanden, mand. En af de andre skriver såguda, at der var skiltning og info på nettet for syv sørensen ;-/
    Derfuhrer: Hvis en i flokken nu påstod at hun var 16 eller hvor gammel man skal være, og hun lå på en stor grusplads, og der var info på nettet og skiltning om pågående bunkepul? Må man så heller ikke knalde hende?
    Jeg er ikke sikker på, hvor jeg skulle hen med den pointe. faktisk er det vel nærmere en non-pointe hvis noget sådant eksisterer.


  • #10   13. mar 2019 Opfordring til at folk skriver til messen, at de bør rykke det ud af kbh. Det er jo træls at afholde så store arrangementer et sted hvor man enten ikke kan parkere eller skal betale alt for meget for det på eks. Fisketorvet. De kan evt findes på facebook, hvis man vil skrive en opfordring

  • #11   18. aug 2019 Hvordan er det gået, nogen som har medhold i at det var gratis at parkere der?

Kommentér på:
Parkeringsbøde fra MC Udstillling i Lokomotivværkstedet

Annonce