6.438 visninger
|
Oprettet:
off-road legeplads {{forumTopicSubject}}
Hej MCG. Er der nogle der kender til et off-road område på Sjælland hvor det er muligt og lovligt at lege lidt på sin ktm lc4? eller også en god grussti rute?
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
nov 2009
Følger: 23 Følgere: 50 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 498
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 84
http://enduroklub.dk/index.html kører ofte i Faxe.
Crossbanen og enduro banen har så vidt jeg huske åbent onsdag og lørdag - efterhånden nogle år siden jeg havde drengede med derude.
Det kostede 40,- man smed i en container.
Nordhjemsvej ude for enden af den.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
https://www.transeurotrail.org/denmark/
Men jeg kender ikke dk ruten..!!
kun en 350km stump af Sverige ruten der til gengæld er rasende sjov og underholdende
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 12
Jeg Kan selvfølgelig finde en grusgrav og høre om jeg må køre der lidt, ellers må jeg overveje om jeg ikke skal melde mig ind i en klub der laver sådan nogle arrangementer feks. tenere klubben, det koster jo kun 100 kr om året. Og så må jeg pakke taske og tage en tur til Sverige på TET ruten måske.
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 12
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 84
Banen i Faxe er åben for alle uden licens og medlemsskab af noget så hvis du er frisk på at køre lidt sydpå så er det kun 40,- ofret for at se om det er noget.
https://www.facebook.com/pages/Faxe-Motocross-Bane/353244728078095
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 12
Det lyder fedt Lars. Jeg er med garanti frisk på en tur i det svenske, Jeg tror jeg skal afsted med en kammerat på et tidspunkt til sommer. Men jeg Følger dig lige, så kan jeg skrive til dig når jeg ved hvornår vi skal afsted.
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 84
Vi var der stort set kun om lørdagen hvor der altid var andre kører på både crossbanen og endurobanen. Jeg kan ikke finde noget officielt info på banen.
Der var en kæde kombinationslås over vejen som den første åbner op for så hvis du kommer lidt senere burde nogen have åbnet den.
off-road legeplads