Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harzen tur
  • #1   10. apr 2019 harzen er stor, hvor vil i starte og ende i harzen

• #2   10. apr 2019 Harzen har vi styr på.
    Jeg spørger til en rute fra grænsen i DK til harzen (goslar) hvor vi undgår autobanen.

• #3   10. apr 2019 Den nemme: Sæt GPS til "Undgå motorvej" og indsæt nogle mindre byer som waypoints.

• #4   10. apr 2019 Jeg kan bedst li ‘omvejen’ via Berlin gennem det tidl. Østtyskland.. skovruten... og den gl. ‘Kærligheds allee’ mit alle den - luderne i campingvogne der står og lokker med frisk fi.. biiiiiiiiib! Langs ruten.. krydse floder og kanalerne over sluser.. mange steder ser forfaldet ud som før muren faldt.. altid en hyggelig Tour.. indstillet på der visse steder stadig er rester af brede traverseer.. med brosten.. hvilket er en del af charmen.. smiley
    Men det er jo nemmere når man kan tage over Gisser-Rostock... smiley
    Og så er det nemt at nå Hytten i Bremer Tisch på en afslappet dagsmarch.. (51.6864042, 11.1112051)
    Håber du får en rigtig god Tour smiley

• #5   11. apr 2019 Her er den rute jeg brugte da jeg sidst var i Østrig, jeg kørte på Motorvej fra Odense til Neumünster og så på landevej der fra til Göttingen, Jeg fulgte ikke selv denne rute 100% og bad nogle gange min GPS om en anden rute og tog også afstikker fra ruten og endte derfor med at skulle sejle over Elben men du er da velkommen til at bruge den helt eller delvist til jeres tur

https://tourstart.org/tour/OdenseG%C3%B8ttingenlandevej_61147

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #6   12. apr 2019 Generelt er turens nordlige del gab-zzzz-kedelig uagtet om du vælger B eller C veje! Flat, lange skovstræk med træer langs vejen og sving kommer mere eller mindre først når du rammer den nordlige del af Harzen.

Jeg vil anbefale at I tager en kold tyrker, vælger Autobahn, får drejet af ind til Goslar - og glæder jer over, at I så til gengæld har nogle fantastiske veje NÅR i er ankommet....

• #7   12. apr 2019 Hej Carsten - vi tager turen et par gange om året, og jow autobahn er træls. Vi - typisk 13-14 stykker kører af A7 til Neumunster, tværs over til Bad Segeberg og derefter straight sydpå til Luneburg, derefter ind på den gamle bundesstrasse 4 direkte til Braunsweig, derefter mod Bad Harzburg. Vi kører altid ud søndag, her er ingen lastbiler så det går lige igennem hele vejen - lovligt 100 km stort set hele vejen, vi har også prøvet autobahn men det er noget pis' for der er en million personbiler istedet for lastbiler. Vores erfaring er, kører altid autobahn hjemover, her kører det altid lettere nordpå end sydpå.
    Kan stærkt anbefale Bikerhotel Harmoni hos Peter og Corinna i Bad Grund - godt udgangspunkt alt efter vejret.
    Hot tip - kør gerne Weser Bergland hvis det er dårligt vejr i Harz, fede veje også et meget kuperet område..
    God tur til jer..

Kommentér på:
Harzen tur

Annonce