{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reg attest bortkommet Tyskland
  • #1   15. apr 2019 Ring til KBA i Flensburg smiley

  • #2   15. apr 2019 Prøver bare lige at køre ind forbi, skal derned i ugens løb alligevel.
    Har fået en hel flok mc uden reg attester, en enkelt ved jeg ikke om er fra UK eller Tyskland. men de koster 3-400 stk i UK, så håber da Tyskland.


  • #3   15. apr 2019 Jeg har ikke prøvet det du efterlyser, så jeg kender ikke til mulighederne.
    Men hvad tror du selv?
    "Hej jeg har 5 motorcykler, som jeg desværre ikke har nogen registreringsattest på, jeg ved intet om hvor de kommer fra, men kan I ikke lige lave 5 nye registreringsattester, så jeg kan få danske nummerplader på"
    De kan godt være at tysken tabte krigen, men han har næppe tabt sutten i så alvorlig grad, at man bare kan vade ind og få nye papirer, uden at have skyggen af bevis for at være retmæssig ejer.
    Herhjemme er det faktisk muligt at få en ny registreringsattest uden at være sidst registrerede ejer, men det kræver at du ansøger om den på skat.dk.
    Herefter tager skat kontakt til sidst registrerede ejer, for at sikre at alt er som det skal være, ikke stjålet, og først så kan du få en ny registreringsattest.
    Men skulle det køretøj du søgte om en ny attest til vise sig at være stjålet, har du et alvorligt forklaringsproblem, for skat ved udmærket hvem du er, du har jo logget ind med NemID for at søge om nye papirer...…..


  • #4   15. apr 2019 Det er nogen mc jeg har købt, konen har så efterfølgende dumpet min mappe med alle reg attesterne i en skraldepose der så er endt på forbrændingen, alle papirer er væk sammen med kvitteringerne. Forklaring nok?

    Tænker nok de vil reagere hvis tysk ejer har meldt den stjålet, så har jeg jo lige meldt mig selv til politiet, smart ikke?


  • #5   15. apr 2019 Hej Allan
    Ja, det er rigelig forklaring.
    Det var bare ikke lige sådan jeg forstod "har fået en hel flok mc'er"
    Det er godt nok sur biiib sådan at miste papirerne, forhåbentlig var det en fejl........
    Held og lykke med genfremskaffelsen


  • #6   15. apr 2019 Ja en fejl til små 5-7.000 kr, eller nok snarere 10, for der var også reg attest til en dieselbil jeg skulle hugge op, de giver jo 5.000 nu, men håber det går så nemt som folk siger her.

  • #8   17. apr 2019 Allan jeg er selv igang med humlen...

    Det kan være vi skal slå hovederne sammen?


  • #9   17. apr 2019 Kan vi sagtens, jeg skal derned om max en uge.

  • #11   17. apr 2019 Troede bare det var en fejlagtig konstatering fra din side, opfattede det ikke som et spørgsmål.
    Har aldrig købt en bil i Tyskland, så jeg ved det ikke, men prøv BG, der er nok nogen som ved det der.
    God påske og god weekend.


  • #12   18. apr 2019 Hej Allan, vi kan evt lige skrives nærmere? Tænker jeg kunne hoppe med på din vogn og måske sikre med noget mængde rabat siden du skal finde til så mange?

  • #13   18. apr 2019 De fleste er engelske, så det er i Swansea det foregår.

    Har nok kun en tysk, det er en Kawa GPX600R, men skriv dit nr i PB, så kan vi sludre der.


Kommentér på:
Reg attest bortkommet Tyskland

Annonce