{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Går pludselig ud på hovedvejen {{forumTopicSubject}}

Heiii alle, nu kalder foråret sgu smiley
Jeg har et problem, som jeg håber nogle herinde kan hjælpe med.
Når jeg har kørt med høj fart et stykke tid, begynder den at køre ujævnt og går så ud. Det sker altid på motorvej og når det sker trækker jeg gerne ind i nødsporet og tager koblingen og så går den helt ud, når jeg slipper koblingen igen og prøver at starte, sker der intet, jeg taget koblingen igen og samme sker, den er død, men lige inden jeg stopper helt op, forsøger jeg igen og så kommer den gerne igen, dette forløb er sket nogle gange, kun en enkel eller to gange her jeg måtte stoppe helt op og starte den op igen med starteren.
Har skiftet benzinfilter, da jeg var overbevist om det var det.
Det sker lige meget hvor tankhanen står.
Det kan jo heller ikke være mus i tændrør, da det er usandsyndeligt at det skulle ske på 2 eller flere på en gang.
Håber på nogle gode forslag eller henvisning til en dygtig mekanikker på Sjælland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Går pludselig ud på hovedvejen
  • #1   16. apr 2019 Prøv at åbne tankdækslet næste gang.
    Hvis dit overløb/ånderør er stoppet dannes der vacum i tanken.

    Du hat allerede fået svar, kan jeg se. (:


  • #2   16. apr 2019 Virker vacum benzinhanen ordentligt? Jeg havde en gsxr 250 som gjorde lidt ala det samme og det var fordi membranen i benzinhanen var stået af.

  • #3   17. apr 2019 Din Suzuki er en karburator model kan jeg se. Er det noget som er der når du kører og der kun er få varmegrader i luften . Altså morgen og aftenstimerne ? Havde en Suzuki SV 650 Den kunne fryse i karburatorene tidlig på sæsonen når der var koldt. Nogle gamle biler kan gøre selv på en varm sommerdag.

  • #4   17. apr 2019 Jeg havde samme problem på min gamle kawa z650. Jeg fandt ud af det var et el problem da jeg godt ku køre med lyset slukket.
    Efter noget tid fandt en MC mekanikker ud af at det var ensretter. Da den blev skiftet var der ingen problemer


Kommentér på:
Går pludselig ud på hovedvejen

Annonce