{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Yamaha R1 fra 2000 dæk? utæt haster {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er desværre endt med min cykel jeg ikke har haft så længe er blevet utæt fra bag dækket. Mister 2 bar på under 24 timer så ja det skal skiftes her og nu ?? Jeg kiggede hvad den havde på, og ser sådan ud.
Bagpå:
190/55ZR17M/C (75W)
Bridgestone
BATTLAX Hypersport S21R

Foran:
120/70ZR17M/C (58W)
Bridgestone
BATTLAX Hypersport S21F

Så vidt som jeg kan se er det nogle der er brugt til BMW s1000rr så tænker der bare skal de samme på??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha R1 fra 2000 dæk? utæt haster
  • #1   30. apr 2019 Altså nu har du vel kigget om der sidder noget i dækket eller det måske bare er en dårlig ventil. Sæbevand eller ruderens er nem at bruge til at finde utætheden smiley

    Men ellers er S21 rigtig fine dæk til en r1


  • #2   30. apr 2019 Som Askar siger.!
    Vigtigt at finde ud af..
    ærgerligt at have bekostet et nyt dæk.. og så er det måske fælgen der er blevet mishandlet med et dækjern da den forrige ejer havde superduper travlt med at gøre biken klar til du skulle komme og kigge.. smiley


  • #3   30. apr 2019 Den stod hos en forhandler og det er sket en lille uge efter jeg har kørt på den

  • #4   30. apr 2019 Dobbelt streg under Askars argument.. smiley

    Er det et lille søm/skrue kan din nærmeste MC pusher, måske hjælpe dig med at vurdere om det kan klares men en ‘plug’ i det ellers nye dæk, og så mærker du ikke mere til det..
    Ingen panik.. klaret på 5 min. smiley
    God sommer..


  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 23 Svar: 4
    #5   30. apr 2019 Jeg havede købt nye dæk så ved du hvad du har når man har en r1 så køre du ikke kun 100 kmt. Jeg køre personlig selv Michelin??

  • #6   1. maj 2019 Præcis samme tanke jeg havde, jeg kontakter et værksted imorgen og høre hvad de skal have for det. Og om de har de dæk jeg gerne vil have, eller om jeg selv skal bestille dem hjem smiley

Kommentér på:
Yamaha R1 fra 2000 dæk? utæt haster

Annonce