{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

"optagelse" {{forumTopicSubject}}

Efter en pause på 18 år ville jeg køre MC igen. Konen rystede på hovedet af mig, hende om det. Jeg kunne skrabe 30 kilo sammen her i foråret og så blev det en fin gammel honda fra 86. Jeg er meget stolt over den, den er betalt og det er min. Og her i går fandt jeg et dejligt forum for andre MC'ere (motorcykelgalleri.dk) og meldte mig staks til. Jeg ville selvfølgelig også vise min dejlige maskine til jer, mine fælder og sætte et billede ind på nettet. Men nu har jeg lige fået besked på at den ikke er fin nok til jer. Der var én stemme for og 64 imod. Jeg vil give det her en chance for jeg syntes at der er en god ide at man kan holde sammen i cyber, her i den fagre nye verden, men jeg syntes at det stinker af lidt snobberi. Det er ellers ikke en holdning at jeg møder når jeg kommer rundt i landet blandt andre MC'ere.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "optagelse"
Kommentér på:
"optagelse"

Annonce