{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

hvor tæt ?? {{forumTopicSubject}}

jeg er blevet en glad ejer af en schuberth S1 hjelm men til mine store overraskelse kan jeg se det er en xl og ikke en L som min gamle caberg ??
er lidt i tvivl om hvor tæt den bør side og lidt svært at vurdwere fra den gamle hjelm.
bør man kunne rokke hjelmen en smule eller ??

fik vejledning i butikken så gik ud fra jeg har fået den rigtige str men ??? ja hvad siger i nogle huske råd ???

kan se at min caberg heder 59-60 og min Schuberth hedder 60-61


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor tæt ??
  • #1   6. aug 2007 Har også haft mine tvivl, havde en L, har så fået en M (57-58)....har faktisk 2 stk på 57-58 i str, og de er begge forskellige.

    Ved der er noget med "2 fingre i nakken", men kan ikke huske resten smiley


  • #2   6. aug 2007 en ny hjelm skal side næsten irriterende stram da den altid udvider sig lidt i starten(ja ikke selve hjelmen selvfølgelig)

    er du ikke 100% tilfreds så byt til nyt


  • #3   6. aug 2007 1: Tag et stykke tyggegummi i munden.
    2: Påmonter hjelm
    3: Tyg på førnævnte tyggegummi
    4: Bider du dig selv i kinden når du tygger så passer den...

    PS. Kan udføres med andre former for "tyggelige" ting.


  • #5   6. aug 2007 jeg havde en AGV før, men har lige købt en Caberg Justisimo Gt. Cabergen har betydet at jeg er gået en str. ned. dvs. jeg havde en xl før og nu har købt en large. fik flg. af vide fra sælger. Hjelmen skal sidde tæt, så tæt at kindpuderne går ind og trykker på kinderne, for hjelmen giver sig ca en str. efter længere tids brug.
    Jeg må blankt indrømme at den sidder perfekt nu, så han har nok ikke været helt fuld af løgn.

    Michael


  • #7   6. aug 2007 har lige målt efter er for stor så må køre en lille tur til tyskland og få den byttet heldigvis ingen problem i Hein G
    som allerede har lagt den fra


Kommentér på:
hvor tæt ??

Annonce