574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

GPS På Mc. GPS På Mc.

Det kan godt være jeg har nævnt det før, men jeg syntes det er en gentagelse værd. Da jeg selv købte min GPS kunne den også monteres på mc, men jeg syntes det var en ustabil og lidet køn løsning ligesom dem der sidder som en "klump" på styret enten i venstre eller højre side. Se evt. min løsning her http://www.deemaac.dk/?Min_Mc:Navigation_Og_Mc
Men den mest geniale løsning, efter min mening; er denne navibag (link fjernet) , nem at montere og fjerne intet der "hæmmer" mc`s udseende til hverdag. Simpelt og nemt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS På Mc.
  • #1   7. aug 2007 Jeg har en Garmin Nüvi 660, dertil har jeg købt en holder: http://www.thansen.dk/product.asp?c=1149303261&n=-2067173995&pn=-1853285607 . Den er klæbet på indersiden af kåben, når den ikke er i brug, sidder der kun en lille flad fod tilbage, det virker perfekt.....

• #2   7. aug 2007 jeg har lige være på ferie hvor vi lånte svigerfars medion gps med sugekop, den satte jeg så på indersiden af mit kåbeglas, kunne dog ikke se hvor hurtigt jeg kørte, så blev blitzet 4 gange i tyskland

Nogen der ved om man får den tilsendt?

• #3   7. aug 2007 At sætte den på med sugekop er en udemærket nødløsning, vil jeg mene, nu kommer det selvfølgelig an på længe(holderen) og vægt af GPS men der kan opstå en irreterende resonans og i værste tilfælde bliver disse overført til kåbe/glas hvilket kan medføre små revner. Der findes ikke mange kåber der er lavet til at hænge udstyr på.
    wheelie king Aka dækskifteren R: Var det GPS der dækkede for dit speedometer, og hvis kan medion ikke vise fart? Hvis de fik din nummerplade kommer de vel, men det er ikke altid de gør noget ved det, da omkostninger vs indtjening(bøde) og muligheden for at indrive bøde er svære for dem. Men hvis du får dem, og ikke betaler, så skal du ikke regne med at de glemmer dig dernede.

• #4   7. aug 2007 det som fylder mindst er luftkoblinger, smart og nemt at have med at gøre, sådan en lavede jeg til min Garmin Zumo

• #5   7. aug 2007 Sugekoppen kan jo osse sættes på omdrejningstællerens glas !! Har en Garmin nuvi 250, der vejer omkring 150 gr. så vidt jeg husker. Har monteret en lille snor med en lille karabinhage jeg sætter omkring gaskablet, hvis skidtet skulle falde af. Perfekt og meget enkelt.

• #6   7. aug 2007 Selvølgelig findes der alternativer, det jeg godt kan lide ved den Navibag er muligheden for at have andre ting i den, især på længere ture, hvor nøgler,smøger,tegnebog..o.s.v. normalt er spredt udover diverse lommer i tøjet og tager en evighed at fremtrylle det man har brug for.

• #7   7. aug 2007 trist nok når den ene var med 200 i en 120 zone på motorvejen

så må da ikke håbe at de kommer, kassel bakker er fede nok på vej sydpå

• #8   7. aug 2007 Jeg mener ikke tyskerne sender bøder til DK, da de ikke har lovmæssig mulighed for at inddrive bøden hvis du ikke betaler (der er ingen aftaler mellem DK og Tyskland som mellem DK og de nordiske lande). Bliver du senere stoppet i Tyskland, så mener jeg dog at de kan se at du skylder en bøde (?).
    Jeg er selv sluppet fra flere blitzer i Tyskland i bil uden nogensinde at have hørt noget...

• #9   7. aug 2007 wheelie king Aka dækskifteren R: Kassel Bakker er skam også fede nok på vej hjemover(nordpå) :))
    Carsten (Vejle) L: Mener også det hænger sådan sammen.

Kommentér på:
GPS På Mc.

Annonce