1.015 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Trailer - MC?? Trailer - MC??

Hej alle

Nogen der har nogen konstruktive forslag til hvordan man spænder et par mc'er fast på en standard trailer og måske vigtigst af alt nogen erfaringer? smiley

Kan de spændes fast udelukkende ved brug af reb?

Findes der nogen deciderede stativer man kan bruge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer - MC??
  • #1   8. aug 2007 jeg ville ikke bruge reb, men derimod remstrammere med skralde, som man så spænder så hårdt op som det er muligt,

• #2   8. aug 2007 jeg har en rigtig mc trailer til salg, hvor der kan stå 3 stk på, hvis det var noget.

• #3   8. aug 2007 Forhjulene op i hvert deres hjørne. En rem op om forgaffelbroen,. Så en der presser ned, mens den anden strammer med en skralde..

• #4   8. aug 2007 Stativ: se lidt nede på denne side (link fjernet)
    Som Johnny skriver, brug remme med skralde ikke reb, de kan fåes for 20,- rundt omkring.

• #5   8. aug 2007 Dan: Hvad skal du have for traileren?
    Har du nogle fotos af den?

Jakob

• #6   8. aug 2007 jeg plejer at læne mc'en lidt srå også et reb om det ene håndtag også rundt om det andet også spænde den ned så meget du kan få den ned i affedringen i forgaflen og resten af rebet spænder du bare hend over sædet
    så står den rigtig godt fast er testet helt op til 150km/t af en kammerat har været brugt til både mc crosser knallert osv.

• #7   8. aug 2007 traileren skal koste 4000, nypris er 9000 kr, den kunne jo osse købes til en mc klub, eller lign, den ligger helt stabilt på vejen, selv om men stiller en mc i den ene side, der er affjedring på hjulene, og den er tip top, har lånt den ud, til en kammi, men får den i næste uge, så skal jeg tage nogle billeder, evt tlf nr er 40686771.

• #8   8. aug 2007 Jeg sætter altid min skråt op i hjørnet foran med forhjulet.
    baghjulet til modsatte side (hvis jeg kun har en mc med) sidestøttefod (har ikke center).

Så bruger jeg en skraldesele (spansele) til at spænde HÅRDT frem mod hjørnet, og en til at spænde fra den ene side, til beslaget til min bagboks, en gang omkring der, til den anden side af traileren. så KAN den ikke vælte!!

/Jesper

• #9   8. aug 2007 Oxford sælger en knaldsmart strop til at sætte ind over hvert håndtag på styret. Derved får man to ender som man kan montere sine skraldestropper i. Den koster kun ca. hundrede kr. og tilgengæld er kåben fuldstædig fri af stropperne. Rart hvis man ikke gider ridser. Bruger den altid når jeg spænder en cykel fast i min kassevogn

PS. næsten alle mc-forhandlere forhandler oxford.

Kommentér på:
Trailer - MC??

Annonce