{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

første mc hjælp.. {{forumTopicSubject}}

jeg er 17 og i lære som mekaniker jeg vil gerne have noget offroader og jeg har kørt cross så vel gern have noget med lidt mere træk end en dt 125 osv..
har haft kig på en yamaha xt550 og xt 350 og de gamle xt 600..har også set på en xl350r ..
hva skal jeg vælge og er disse offroader nogen der kan holde til noget teræn kørsel og gerne lidt groft..
ikk kun jord vej og så noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første mc hjælp..
  • #1   3. jun 2005 Det kommer an på hvad dit budget siger, men Honda's offroadere plejer at være meget stabile. Min far har kørt XL 250 i mange åruden probs. Hvis du skal have en rigtig fed offroad/enduro så tag et kig på Yamaha's Superténéré.. Den er ond nok.

    Ronny.


  • #2   3. jun 2005 ja min bror har en super tennere men problemet er det med de 34 hk jeg må jo ikk køre med mere så det skal være en der kan drosles der ned omkring...
    hmm havde regnet med 15000 -20000..
    sar også set lidt på nogen mere hard core som husaberg fe og husqwarna men nogen siger jeg vil fortryde det fordi der er for lidt komfort.. men jeg skal ikk køre lange ture... hjælp kan slet ikk bestemme mig


  • #3   3. jun 2005 Hej Peter.

    Både Yamahas og Hondas 350'er modeller ligger på 29-30 heste..... Det var derfor jeg købte min Honda XL'r

    Både Yamahas XT og Hondas XL er geniale køremaskiner efter min overbevisning, dog skal det nævnes at Honda'en er kendt for at have lidt svagere topstykker.... Noget med at knasten ikke går direkte på ventilerne, men i stedet på en vippearm, som så går på ventilerne.
    Jeg vil dog lige bemærke at jeg ikke har haft nogle problemer med min. Den skal bare have lov til at blive ordentlig varm inden den helt vilde offroad-tur.

    - og min er da også muligvis vil salg.....

    Vh Steffen


  • #4   4. jun 2005 mange tak til henrik b og steffen c....

    det var noget jeg kunne bruge ..
    mange tak


Kommentér på:
første mc hjælp..

Annonce