{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

spørgsmål vedr. r6 årg. ca. 00 {{forumTopicSubject}}

Hey..

Har lige et par spørgsmål omkring en Yamaha r6'er fra omkring 2000 eller 2001;

Hvor meget vil en kasko forsikring ca. være på sådan en hvis man er omkring 20 år ?

Hvordan vil sådan en opføre sig efter den bliver droslet til 34 hk ? Jeg er nemlig bange for at den er for vild til mig - jeg har ikke meget erfaring endnu.. Vil den stadig have lige å høj acceleration, eller vil den være mindre 'vild' på det område? Topfart er ikke så vigtigt - jeg skal alligevel aldrig køre mere end maks 180, hehe..

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål vedr. r6 årg. ca. 00
  • #1   12. aug 2007 Hmm, Magnus - Jeg var hos TopDK med min. Jeg havde 1 års kørsel i eget navn og var også 22 på det tidspunkt...

    30.000,- ville de ha - Det var endda med 20% rabat fra MCTC...

    Tryg ville ikke tage mig, Fair ej heller. Og sådan var det mange steder..

    Jeg endte hos GF med en Ansvar til 2200,-


  • #2   12. aug 2007 Damn Lasse - det er fandme meget..

  • #3   12. aug 2007 For vild? det er stadig dig der styre højre hånd smiley

  • #4   12. aug 2007 M!chael (Slagelse) . : Har du helt glemt hvordan det er at være ung og særligt på mc? musklerne er ikke færdig udviklede og det kan være svært at beherske diverse teknikker som f.eks. højre hånd...

  • #5   12. aug 2007 Yep Magnus - Det er dyrt at køre fint.. smiley

    Men de står på bagben lige så snart de hører R-model og under 25 år.


  • #6   12. aug 2007 Jeg er 25år, elitebillist med bil.
    Da jeg ringede rundt på en R6er samme årgang, skulle jeg give mellem 11.000 og 25.000kr for kasko, de steder de gad have mig.
    Ja man ved det er et dårligt tegn når de begynder at grine idet de skal fortælle en prisen.


  • #7   12. aug 2007 Det er lige det Casper - Det er nogle sindssyge priser nogle gange.

    De sygeste man kan ringe til er dog Fair.. For pokker de er dyre..

    Og min. 3 års anciennitet og 26 år gammel før de tager R1 og R6..
    Og så koster de en halv bondegård at forsikre..


  • #8   12. aug 2007 Ender med at jeg dropper kasko, eller finder en anden cykel. Jeg nægter at betale de priser ihvertfald.



  • #9   12. aug 2007 Det er det Casper - Det er syge priser..

    Også derfor min er låst inde om natten - Og jeg lige tænker mig en ekstra gang om i trafikken.

    Men GF er rimelige med deres priser. Bare ærgerligt man skal være 30 for at få kasko. Ellers ku jeg ha fået kasko på min for 9000,- ca.

    De kan nemlig godt slå det op i systemet. De kan også sagtens give dig kasko hvis du har nok forsikringer at presse dem med.
    Det er bare deres "regler" der siger at de ikke må...


  • #10   12. aug 2007 Magnus jo mindre du allede har købt cyklen ville jeg råde dig til at finde noget andet. Så længe du ikke har råd til at forsikre den, og du alligevel taler om at drosle den så find en cykel du har råd til at forsikre. Der er massere af sjove cykler der ude. SV650, CBR600F, GSXF600 fx. der kunne være nogle der var billigere at forsikre. Så slipper måske også for at drosle da de ikke er så "hidsige" som en R6.

Kommentér på:
spørgsmål vedr. r6 årg. ca. 00

Annonce