935 visninger
|
Oprettet:
Endnu et kort til samlingen {{forumTopicSubject}}
heey som opfølger på tidligere indlæg, vil jeg bare lige sige at "jeg bestod"
mar 2004
Følger: 62 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.453
VOLL GAZZ
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 61
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Pas nu på dig selv
maj 2006
Følger: 46 Følgere: 49 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.016
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
I T---> Ja fktisk, synes ikke der var nogle ben i det. Det værste var de 20 min jeg sad og ventede på at komme ud og køre.
okt 2006
Følger: 30 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 554
Kør pæn !!!
Endnu et kort til samlingen