{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

Motorcykel kørekort {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg er interesseret i at anskaffe mig et mc kørekort.
Jeg har før hørt om køreskoler der kan tilbyde undervisningen "lidt hurtigere" og få det overstået på få uger.

Nogen der kender en der tilbyder dette? Gerne tæt på Odense.

Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel kørekort
  • #1   1. jun 2019 Dit kort skal fra start tage 3 mdr med prøve der til... der har været en del snyd med undervisning og køretimer.. i gl. Dage kunne vi bare klø på med teori selv på en pc... de dage er slut de fleste steder smiley

  • #2   1. jun 2019 Træls, er det et lovkrav at det skal tage minimum 3 mdr? For vil meget gerne have det så jeg kan komme ud og køre i denne sæson.

  • #3   1. jun 2019 Jeg ved ikke om det er et lovkrav.. men jeg ved lisbeths køreskole fik en seriøs bon for at snyde med undervisningen for bare to år siden.. Jeg kender også et par stykker her i Kolding som bestemt ikke vil have det på sig da bøderne ikke er helt små smiley

  • #5   1. jun 2019 Mange tak, tænker stadig der er nogle derude der tilbyder det måske hmm.


  • #6   1. jun 2019 Hvor kommer det fra, at det skal tage tre måneder? Det kan da sagtens lade sig gøre at tage al krævet undervisning på væsentligt under tre måneder. Dog kan der være meget ventetid for at komme til prøve.

  • #7   1. jun 2019 Ikke for at lyde for gammel klog, men tag dig den tid det tager, du har måske en fordel den dag en traktor kører ud foran dig...

  • #8   1. jun 2019 Det kan kun lade sig gøre hvis den pågældende kørelærer har åbent 5 dag i ugen til MC teori... de fleste her i byen har åbent to dage om ugen, hvor af det er fra 16-18 smiley en times undervisning af læren, han skal stemple mm. Også har de en time til selvstudie.. da bøden faldt til Lisbeth havde de skærpet kontrol med undervisningen... hvad de gør nu tjah... det er bare sidste udmelding fra min bekendt at han holder fast i det og holder sin sti ren smiley

  • #9   1. jun 2019 Jeg har lige taget mit på 2 måneder. Den sidste måned var ren ventetid på prøver.. dog med køreteknisk mellem teoriprøve og køreprøve. Bestod begge prøver første gang, ellers havde det tager endnu længere.

  • #10   1. jun 2019 Du kan ikke gøre det hurtigere, end at der er ledige prøvetider. Og selvfølgelig om du består teori og køreprøve. Så ingen kan garantere at du er færdig indenfor en bestemt tidsramme.

  • #11   1. jun 2019 Her i Sønderjylland kan man tage lynkursus, hvor der er kørsel og teori 11 hverdage i streg. Derefter kommer så teori og køreprøve. Jeg tog bare det almindelige kursus sammen med mit bil kørekort, hvor selve mc delen kun tog en måned.

  • #13   2. jun 2019 Tog også mit på 6 uger uger (i 2008). 4 uger med teori og kørsel, ventetid på to uger til køreprøve og så var den klaret. Mener jeg gik 2x3 timer teori om ugen + kørsel, bane osv.

  • #14   2. jun 2019 Du skriver ikke hvor du er fra men jeg kan anbefale tip top trafik på Frederiksberg. Det tog selvfølgelig 3 mdr.

    Pas på med kløe i hænderne for at komme hurtig ud at køre. Der kommer altid en ny sæson og en igen igen. Bare rolig du skal nok komme ud og køre. Jeg vil anbefale at du tager den tid, det tager at lære at mestre det. Som bennetzen skrev så er det kun til din fordel

    Stay cool smiley


  • #15   2. jun 2019 Tog mit kort i Ringsted for nogen år siden, overstod undervisningen og var klar til prøver efter 6 uger, måtte dog til Teori prøve i Slagelse og til Køreprøve i Gislinge hvis jeg ville have kortet hurtigst muligt, det hele tog nok 8 uger, eller omkring 2 mdr.

    Og det synes jeg var rimelig kvikt, så det kan godt lade sig gøre.


  • #16   2. jun 2019 Jeg tog også hos tip top trafik på Frederiksberg. God kørelærer.

  • #17   3. jun 2019 Jeg er ved at tage det ny og jeg kan få det på 2 måneder kommer and på vente tid til prøver men kørelærer forventer vi kan komme op i uge 27 teori og 28 køreprøve men vi har også 4 *45 min teori af gang og 2 køre timer af gange for at være inde for det love kræver man skal have

  • #18   3. jun 2019 jeg er selv ved at tag kortet hos lisbeth i kolding, vi har teori tirsdag og torsdag a 4*45 min og 2*45 min kørsel tirsdag og fredag, skulle være færdig på omkring 1 mdr.

  • #19   3. jun 2019 Lehmanns køreskole i Odense har hurtig hold, der tog jeg mit og kan meget varmt anbefale Ib!! Kanon kørelærer smiley

  • #20   4. jun 2019 Jeg har da lige taget mit på en måned plus et par dage, og det var helt efter bogen med tider osv. køreteknisk kursus var endda på Jyllandsringen.

  • #21   5. jun 2019 Det er godt nok i den anden ende af landet. Men Heinrich Nielsen køreskole i Aalborg kører vist et hold hvor du har alt undervisning på en uge.. Der skal du så bare være der fra morgen til aften..

    Jeg har selv taget kortet hos ham i år det tog 4 uger fra jeg startede til jeg havde bestået køreprøven.


Kommentér på:
Motorcykel kørekort

Annonce