Bedømmelse - Jeres mening {{forumTopicSubject}}
Hvad synes I om bedømmelserne af de forskellige mc'er?
Jeg synes personligt ikke man kan bruge det til noget som helst!
Alle stemmer høj, da de er bange for at få en middel eller lav tilbage hvis de afgiver sådan en stemme.
Jeg stemmer selv med hjertet, altså høje og ekstra høje til cykler jeg godt kan lide - f.eks. lækre fightere og choppere eller bare flotte og velholdte cykler hvis ikke jeg synes modellen er kikset.
Middel og lave giver jeg til cykler jeg ikke bryder mig om - f.eks. gamle cykler (før 1995) eller nogle-kinesere og cykler med 400ccm eller mindre.
Det er min personlige holdning og det jeg selv gik udfra da jeg skulle købe, så derfor bliver mine stemmer også givet derudfra.
I stedet for at alle for høje stemmer burde det kunne lade sig gøre at stemme middel og lav uden at man får en "sviner-du-mig-til-så-sviner-jeg-også-dig-til-agtig-stemme" tilbage i sylten. Sådan noget børnepis! Kan man virkelig ikke sætte sig ud over det?
Synes egentlig bedømmelserne kunne være en cool ting, hvis man vidste at alle stemmer som de oprigtigt mener!
Men vi kan vel bare konkludere, at det ikke kun er ude i samfundet janteloven gælder!
jun 2004
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 289
Har man ikke en høj stemme at give så lader man være, men går nu ind for det andet.
Vil tænke mere over det i fremtiden
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.412
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
jun 2004
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 667
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 420
personligt giver jeg ikke bedømmelser, og sletter dem jeg får, det er sjovere at give/få en lille kommentar..............
Hilsen Dennis
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 258
Man burde ikke kunne se hvem der har stemt hvad. Desuden burde alle som giver under et eller andet gennemsnit ikke tælles med i stemmerne. Så ungår man de negative folk der elsker sin egen mc og hader alle de andre
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 258
Jeg synes da ikke maskiner fra før 95 får dårlige stemmer. Min egen gamle spand får da det samme som alle andre. Høj, høj, høj, høj, høj, høj, høj..... osv.
jun 2004
Ved at man kan se hvem der har givet stemen hæmmer det folk i at stemme
Det er efter min menning, idet det er det jeg oplever hvis jeg giver en dårlig stemme så får jeg også en !!!!!!!!!!!!!!!!!
En ting er hvordan det burde at være, noget andet er virkeligheden
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.617
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.229
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.412
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 530
maj 2006
Følger: 64 Følgere: 62 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 649
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 143
Det er en fin idé at stemme med hjertet, men søreme også med hovedet.
Jeg giver lav der er 1 eller få billeder evt. af ringe kvali. Jeg giver sjældent lav, da jeg mener at hvis man ikke kan sige noget pænt skal man hellere lade være.
Middel gives for alm mc, ingen synderlige forbedringer rimeligt antal foto's og nogenlunde mængde text.
Høj gives for en flot mc. med nogle eller mange forbedringer, mange foto's og godt med text.
X-høj gives for en mc ud over det sædvanlige. Custom bikes, meget ombyggede og meget velholdte cykler. Sæfølig med billeder og text i orden.
Personligt ville jeg give min egen MC lav hvis jeg skulle give nogen overhovedet.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 143
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 231
Selvfølgelig kan de også få en høj - eller ekstra høj...
Jeg prøvede bare at give et eksempel på hvordan MIN smag er og ccm og årgang er noget af det jeg kigger på i forhold til mc'er.
Så er der nogen der KUN er til choppere og nogen der KUN er til racere... osvosv...
Jeg synes ikke det har noget med børnepis at gøre og hvis I tror det er det jeg mener med børnepis tager I helt fejl.
Hvis jeg nu får en lav stemme af en megafed custom-bike og jeg så smider en lav lige tilbage i synet på ham. Ja, så er det noget børnepis.
Mht. om man skal være anonym, så kan man frygte, at det hurtigt bliver sådan at alle giver lave i stedet - men det er da bestemt et bedre alternativ end det der er nu.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 285
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 231
Hvis systemet kunne være sådan, at middel er det man forventer og en høj er en ære at få. Ja, så synes jeg det kunne være mere retvisende.
Men som mange skriver så vil systemet aldrig blive 100%.
Info (antal billeder, kvaliteten af billeder og mængde af tekst) bruger jeg til at vurdere om jeg vil stemme dem ind eller afvise. Når de først er inde er det cyklen der får min stemme og ikke ejerens evne til at udstille den (selvom nogle flotte billeder og en beskrivelse af f.eks. en ombygning altid hjælper).
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 1
Bedømmelse - Jeres mening