{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Bedømmelse af MC'er {{forumTopicSubject}}

Hey. Vil gerne vide noget om en gsx (r) 250'er så hvis i kender nogle hjemmesider med bedømmelser af motorcykler (altså med køreegenskaber, design, holbarhed osv.) vil i så ikke lige poste dem tak smiley

I må også meget gerne skrive jeres egen erfaringer her smiley mht

1: vejgreb
2: Holdbarehed
3: let at styre
4: valuta for pengene
5: Mc'ens lyd smiley

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedømmelse af MC'er
  • #1   2. nov 2005 1. Vejgreb. Anhænger af dæk. Men kan sagtens følge med meget større mc i sving. Bare ikke på vej ud af svinger

2. Holdbarhed. Er hva man kan forvente. udemærket taget i betragtning af den kørere med ca 2x så mange rpm som de fleste andre mc.

3. 138kg tørvægt. Dvs nem!

4. 180 på toppen. 0-100 på 6,5 sek. Rimelig benzin økonomi. 4 cyl motor, vandkølet og opbygget som andre racere. 3 skivebremser. Valuta. OK

5. Lyder lidt "tam" standart. Fordi den tager mange rpm uden at larme. Synes den lyder som en støvsuger, når du får lov til at bestemme noget.

• #2   2. nov 2005 bestemme = bestille

• #3   2. nov 2005 Okay smiley Det med omdrejningerne er det et problem, når den er droslet?

Andre bedømmelser er stadig vekommende smiley

• #4   2. nov 2005 Må du nok høre en anden om. Har aldrig haft en baby-gixxer selv. Så du ska nok prøve at høre en som har en der er droslet....

• #5   3. nov 2005 Hejsa! Jeg har selv haft en GSX-R siden april måned og jeg er meget glad for den.

1. Vejgrebet er kanon. Jeg kører selv med Michelin Pilot Power dæk og smider MC'en helt ned i svingene. Ingen problemer her.
    2. Holdbarhed kommer nok meget an på, hvordan man behandler MC'en. Da jeg købte den skulle der lige skiftes batteri (det var også 3 år gammelt), en svømmerventil og en pakning ved indsugningen. Siden har jeg ik haft problemer.
    3. En GSX-R 250 er meget let at styre takket være den lave vægt. På små veje med mange sving, kan man nemt følge med en 600ccm.
    4. Jeg synes i den grad jeg har fået en god MC for pengene. Gav selv 23.000 kr. og dengang havde den 37.000 km. på tælleren. Du får ikke nogen mere hidsig og racerpræget MC til samme pris.
    5. Mange gætter på min MC er en 600ccm smiley Det skyldes nok den hjemmelavede udstødning, som giver en virkelig fed lyd. Standard tror jeg ikke lyden er så god, men det er væsentligt bedre end en 2-takter.

Jeg synes du skulle tage at købe dig sådan en cykel. Den er virkelig kanon. Hvis du vil vide mere kan du skrive til mig, ellers så søg på Google og i nyhedsgrupper ((link fjernet) God fornøjelse

• #6   3. nov 2005 Hey!

Jeg har også haft en mini gixxer. Jeg fik droslet den (+indstillet den) og derefter var den virkelig som en knallert45 - undskyld mig! Der var OK krudt i den da den havde 45 HK, ihvertfald i starten. Min havde sportsudstødning på, så den lød syg vild men kunne ikke rigtig følge med mht. fart og acceleration. Det er en fin begyndercykel, men jeg ville dog aldrig købe en igen. De fleste er nogle lig og går let i stykker, hvilket er ret dyrt i reservedele. Jeg solgte min efter kun 200 km. (heraf ca. 100 km. som droslet), hvilket også indikere hvor tam den var. Havde ikke fået kortet og hver gang man kom ud at køre var man helt oppe at ringe (er man vel stadig), men den var seriøst ikke sjov! Herefter købte jeg en gs 500 fra 04 - virkelig super cykel som er mere holdbar samtidig med at den er mere prisstabil. Den er også blevet solgt nu til fordel for noget større - forhåbentlig. Nå, men det afhænger jo også helt og andeles af hvordan ens temperament er! smiley

• #7   3. nov 2005 Hov... Men hvis du ikke lige har det mere til f.eks. en Gs'er, så ville den være et udemærket valg. Du kunne evt. også kigge på en Rs 125, men kan godt være den blir for lille?

Kommentér på:
Bedømmelse af MC'er

Annonce