{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Mads J
Mads J
Tilmeldt:
13. jun 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Råd & vejledning til Honda XL600R {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens..

jeg har købt en gammel ged som et projekt.. Honda XL600R 1986

jeg leder efter et sted som kan hjælpe mig med at indstille min motor da den ikke køre 100% optimalt.. den dør når man giver den max gas efter lidt tid, og efter den har trillet lidt kan man give den fuld æde igen, ligsom hvis den fik for meget benzin at æde.... jeg kan bare ikke selv indstille en motor.. derfor søger jeg et sted at tage en som kan hjælpe mig.

Cykel har også et ekset baghjul, og har fået at vide at det er bare egerne som skal rettes op.. jeg kender bare ikke et godt sted at få det gjord. eller ville det koste det samme og købe en ny fæld istedet.

søger også et sted hvor man kan få lavet custom mods til Scrambler / cafe Racer´ere smiley

sidste spørgsmål.
A armen på en honda XL600R. er der nogen som ved om en A arm fra en Honda XR eller Honda Nx650 Dominator ville passe over eller skal man lave nogle større mods??
grunden til dette er fordi jeg gerne ville ha skive bremse istedet for tromle.
smiley

Mvh
Mads.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd & vejledning til Honda XL600R
  • #2   13. jun 2019 Få checket kompressionen, stillet ventiler, checket tænding og tændrør, ultralydsenset karburator og checket, at indsugningsgummistudsen er tæt, inden du får justeret karburatoren smiley

    De andre XL-relevante spørgsmål kan du sikkert få besvaret i et forum som på www.xl600.de - vær opmærksom på cyklens modelkode, PD03, PD04, whatever, da Honda solgte flere modeller som XL600. Og mindst en af dem under forskellige navne rundt omkring i verden. PC03/4 fremgår af stel- og motornummer.

    PS En XL600 fra 80erne er altså ikke gammel. blot ældre smiley


  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   18. jun 2019 Tak Richard smiley

    jeg tager dine råd med i mit forløb når jeg når til motoren smiley
    og jeg prøver lykken ind på linket du har givet mig smiley tak for hjælpen..

    jeg kan godt lig ældre cykler så smiley


Kommentér på:
Råd & vejledning til Honda XL600R

Annonce