{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Når der pludselig er hul i vejen ? {{forumTopicSubject}}

Kender i det med at køre lidt for hurtigt ned af en skov vej og der pludselig er nogen der har gravet en rende hen over vejen ?

Det var krise..og breeeems og nåede næsten, men mc fløj ned i hullet og mig henover styret, så har man prøvet det også og nåede lige at tænke, nu dør jeg ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når der pludselig er hul i vejen ?
  • #1   14. jun 2019 De er pisse irriterende de render, især hvis de er lavet dårligt som de fleste er selvfølgelig er..
    Jeg plejer bare at lade bremserne være indtil jeg har passeret sådan en "forhindring" smiley
    Har prøvet at køre over korn på vejen i et sving.. Fordi jeg lod bremserne være kunne jeg lige nå, at glide igennem dem med en lille udskridning.. Heldigvis


  • #2   14. jun 2019 Sådan i bagklogskabens ulidelige osv.. burde jeg nok have givet gas istedet for at bremse og så var jeg nok fløjet henover den skide rende, men det er jo sådan en refleks, hvis noget uforudset dukker op river jeg i bremsen !....og Fåårrk, mit gearben og min gasarm er ude af drift smiley

  • #3   14. jun 2019 men du døde ikke !!!!!

  • #4   14. jun 2019 Nej for satan...der skal mere til end et hul i en skov smiley

    De burde sgu også sætte sådan noget orange snor op og alt det der, godtnok er det helt sikkert privat område, men alligevel.


  • #5   14. jun 2019 Bliver renderne gravet for at holde motorcyklisterne væk?

  • #6   15. jun 2019 Det virkede sgu lidt sådan, lige rundt om et sving og så var der bare hul, eller jeg ved jo ikke hvorfor de graver sådan nogle render ?
    Dræn måske ? men mærkelig oplevelse var det sgu ??


  • #8   17. jun 2019 #2
    Sådan i bagklogskabens ulidelige osv. skulle du nok have kørt langsommere smiley


  • #9   17. jun 2019 Det er ihvertfald en rigtig god idé at kører turen langsomt den ene vej og lige orientere sig om gravede render og væltede træer og hvad der ellers kan give årsag til at stå af smiley
    Og så kan man give mere gas når man kører tilbage igen og kender ruten, det glemte jeg lige den dag smiley


  • #10   21. jun 2019 Skal de ikke skilte med sådan noget ? Privat eller ej ??

  • #11   21. jun 2019 Nej.

  • #12   21. jun 2019 Det ville ellers have sparet mig for blå lår og blåt håndled smiley
    Jeg var lige derude igen og det er Sindsygt nok, rigtig fed vej og lidt på afstand lægger man overhovedet ikke mærke til den rende der, det ligner bare et dal i vejen men når man kommer derhen så er det så en rende på ca. 1 meter i bredden og en meter i dybden ca. smiley

    Tænker stadig hvis man er hardcore offroad kører nok så flyver man bare over, jeg skal lige tænke over det inden jeg tør at prøve ! smiley


  • #13   22. jun 2019 Øh 1 m bred og 1m dyb!
    Er det overhovedet en sti du må køre på?


  • #14   22. jun 2019 Det tvivler jeg på at man må, men jeg har så heller ikke spurgt nogen så har ikke fået et direkte nej smiley

    Er det ikke bare sådan generelt med motorcykler hvis man ikke kører på en bane ?
    Når det er sjovt er det forbudt !..ude på landevejen er det også først sjovt når det er forbudt = man kører for hurtigt smiley


Kommentér på:
Når der pludselig er hul i vejen ?

Annonce