2.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

PAS PÅ!!!!!!!!!!!!!! PAS PÅ!!!!!!!!!!!!!!

ATT: Alle der kører i Århus.

Der er en eller anden psykopat i en mørkerød Toyota Avensis med reg. nr. YM 44 189 (jeg er ikke sikker på de sidste 3).

Han prøver BEVIDST at køre mc'er af vejen...

PAS PÅ HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PAS PÅ!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   20. aug 2007 Det var sgu da sygt !!!!

bc

• #2   20. aug 2007 Jeg syntes bare lige at det skulle ud... Det er inbound på grenåvej....

• #3   20. aug 2007 Så bliver jeg nød til at tage bilen og en riffel og gå på jagt.. fordi sådan en nar burde ikke leve..

• #4   20. aug 2007 Var ved at følge efter ham, så jeg kunne "snakke venskabeligt" med ham, men jeg tror han havde luret den, han tog en over for rødt, så han slap sq væk :S

• #5   20. aug 2007 Sindssygt!!!

Du har ikke meldt ham til policen?

/Jens

• #6   20. aug 2007 Sikke da en psykospasser *moth¤%#"?=/§*
    Han sku' fan'me have én på skærmen !!!!!!!!!!!!!

Sådan sætte andres liv på spil "for sjov" - håber sat'me han bliver knaldet.

TAKKER for tippet - bor i Hinnerup, så kommer da tit ind til byen.

• #7   20. aug 2007 meld ham sgu da, til "pot jens"

• #8   20. aug 2007 meld ham da

• #9   20. aug 2007 hmmm mega ubehageligt at nogle er så ligeglade med andre smiley syge nar...

• #10   20. aug 2007 ja, er en skam man ikke kan finde adressen på klovnen og aflægge ham besøg for at vise ham sit nye baseball-bat *G*

• #11   20. aug 2007 Shit mand, har lige kørt frem og tilbage på grenåvej, ligeomkring kl. 12. Det var sku da godt jeg ikke stødte på ham, så var jeg da blevet helt kvadret

• #12   20. aug 2007 Lige pt. står det ned i stænger i Århus så man kan da håbe der ikke er så mange mc'er på vejene. Men fortæl lige hvad du mener med han bevidst prøve at køre mc'ister af vejene? Ligger han og presser samtlige af dem der kommer kørende eller hvad?

• #13   20. aug 2007 Han er da loco!! Ska til Århus i weekenden og blir da helt bekymret...måske man sku ta toget....

• #14   20. aug 2007 carl, du skal bare monteret en rocket-launcher på din kværn inden week enden, så går det nok *GG*

• #15   20. aug 2007 er lidt vildt man skal have sådan en frygt for at kører på vejene... oplevede noget af det samme på vej til odense torsdag...
    lå på motorvejen med en rimelig pæn hastighed da der kører en trans p næsten op i røven af mig... jeg trækker ind han gør det samme... og sådan fortsætter vi 20-30 km til jeg tilsidst hårdt bremser og kører ind bag en lastbil hvor efter han er nød til at kører forbi... var vildt ubehageligt...

• #16   20. aug 2007 Line,
    Du skulle bare have sat ham af *GG*

Spøg til side, det er yderst ubehageligt - prøvede det samme hvor jeg også lå på motorstien. Så var der kø længere fremme, og jeg kiggede nærmest kun i spejlene for at se morfaren bagved havde set at jeg bremsede ( har ingen katastrofeblink... ). Dernæst måtte jeg placere så langt ind mod indersporet så han kunne se de forankørendes blink.

Det var langt fra sjovt.......

• #17   20. aug 2007 Det var sq ikke dårlig orintering, jeg mødte ham også i fredags, hvor han tark ud ligeforan mig på samme vej... Jeg havde daøjenkontakt med klaphaten. Så i min verden er det sq bevidst!!

Og det der med pøllerne, de targer sq ikke mc'er seriøst, jeg havde en kammi, som fik skylden for at køre ind i siden af en bil i en rundkørsel. Men det var sq uheld. Der skete ikke noget med ham heldigvis, og kun lidt med mc'en...

• #18   20. aug 2007 Christian var også ret højt oppe for at ryste ham... hader sådan noget men det hjalp ikke... så måtte jeg jo prøve den anden løsning var ret meget traffik der torsdag eftermiddag... så man skal jo heller ikke kører sindsyg smiley

• #19   20. aug 2007 uha nej, godt der ikke skete noget !!!
    Så er det sgu bedre at gi' sig hvis han ikke ville smiley

• #20   20. aug 2007 Fik aldrig dit svar Dyggi!

har du politianmeldt idioten????
    Her kan vi sidde og skabe os, men de kan måske finde på at tale med ham.

• #21   20. aug 2007 nej det er bare så ærgeligt at man skal være "nervøs" for at kører...

• #22   20. aug 2007 Er os engang blevet forfulgt af en kegle i personvogn..han blev bare ved med at følge efter mig.

Han ku bare ikke rigtig følge min gamle R1'er...;)

• #23   20. aug 2007 hehe jeg kunne også sagtens kører min meget længere ud... men synes situationen var farlig nok i forvejen... smiley

• #24   20. aug 2007 I T ja det ved jeg heller ikke... er heldigvis ikke så tit det sker... men man er bare nød til at være forberedt på at der er nogen der bare synes mc ister er i vejen...

• #25   20. aug 2007 Jeg har kørt meget, men kun en gang oplevet at en bilist opførte sig underligt. ...IT tror ik du skal bekymre dig.

• #26   20. aug 2007 Jeg har sq tænkt over det, men det er ord mod ord, og det der med at køre mc og have et par fartbøder hjælper ikke sagen. Men måske, jeg skal lige lure lidt på den til lidt senere i dag. så det ender nok md en anmeldelse smiley

• #27   20. aug 2007 @Dyggi: Du skal da helt sikkert melde tossen, inden han får slået enten dig eller en anden sagesløs ihjel.
    Fik du set hvad han var for en hattenål (ca. alder mv)..?

• #28   20. aug 2007 Christian B:

Husk at have nogle baseball boldte og en handske med, når du skal ud og "Spille baseball" med dit nye allubat, ellers er det et våben ifølge politiet smiley

• #29   20. aug 2007 Jeg tror det var den typiske borgerlige ,blegfede, indædte, hadefulde, midaldrende, fraskildte mand, som har ondt i røven over at han ikke kan overhale som en mc.

• #30   20. aug 2007 Det er et våben... smiley så den duer heller ikke

• #31   20. aug 2007 Reg. nr. passer iflg. www.biltorvet.dk på en avensis, så mon ikke du har fået fat i det rigtige

Registreringsnummer: YM44189
    Betegnelse: TOYOTA AVENSIS 1,8 STW MAN.
    Type: Personbil
    Stelnummer: SB1ER56L50E16**** (?)
    Typegodkendelsesnummer: E15594-02
    Dato for første indregistrering 01-11-2006
    Dato for seneste godkendelse ved syn: (ingen)
    Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn: 01-11-2006

• #32   20. aug 2007 De bedste våben sidder for enden af dine arme og ben

• #33   20. aug 2007 Er det mest folk på choppere eller ræcere der er udsat for den slags?

Jeg håber sgu aldrig at jeg kommer til at opleve det..

• #34   20. aug 2007 det ved jeg ikke tror ikke der er lavet statestikker men synes nu jeg har været udsat for det gange nok nu... og jeg har kun kørt i 3 år... smiley

• #35   20. aug 2007 Tak Mikkel.

Jeg ringer sq til jens betjent, for nu er jeg blevet harm og bitter over det, i starten var jeg bare chokeret over det :S

Til Thomas. He he prøv at se min bike, jeg ville ikke just kalde det en racer, nærmere old school (cafe') smiley
    Men jeg håber sq heller ikke du prøver det.

• #36   20. aug 2007 Godt du melder ham. Det kan godt være politiet ikke gør noget i første omgang, men hvis han nu bliver meldt igen en anden gang så kan de sgu ikke andet end at reagere.

• #37   20. aug 2007 Ja, eller HVIS det værste nu skete, og han rent faktisk ramte en mc en dag ved at skifte vognbane, er det da godt der har været anmeldelse inden. HVIS det skulle ske, vil jeg da håbe der ingen person skade sker, men han bliver meldt, dømt og straffet HÅRDT !!!

• #38   20. aug 2007 hva så hvad sage policen ??

• #39   20. aug 2007 NU ER JEG VRED!!!!
    Da jeg ringede ind på politistationen fik jeg af vide at:
    1. Jeg kører motorcykel, så jeg kører nok ikke efter reglerne
    2. Det er noget man kommer ud for når man kører motorcykel
    Og så hidsede jeg mig lidt op og så fik jeg bar af vide af betjenten at de ikke havde recurser til den slags småsager.

Men jeg tror det blev noteret....Eller jeg håber det.

Det er sq sjovt hvorfor politiet ikke kan li motorcykelister :S

• #40   20. aug 2007 Nop har også prøvet at melde en billist fik sku samme frække svar var helt oppe at køre bagefter så næste kværn kommer der vippe plade på så orden jeg sager selv ! ! ! ! ! noglen ville nok syntes der er primitivt men er blevet nakket ned 2 gange uden at køre stærkt heldivis ! ! ! så er sku lidt træt af folk der køre stive rundt uden at kigge sig for..... bare min mening.... smiley

• #41   20. aug 2007 huh total træls... det kan de da ikke bare...

• #42   20. aug 2007 Så bliver det dét rene anarki.......
    Hvis det er beskeden fra etaten - det synes jeg fan'me er rystende.
    Hvordan kan de negligere det når der i år er slået så mange ihjel.

Det er da ikke mc'isterne skyld i hvert eneste uheld, tværtimod.

Det animerer til, at folk eftersætter en bilist der har gjort sig skyldig i en sådan forseelse og det er da heller ikke ønskeligt.

SKAL politiet ikke tage affære når man kommer med en anmeldelse ?!
    SKAL politiet ikke tage alle befolkningsgrupper alvorligt ?!

etc. etc.

Jeg ville edderperkeme blive tosset hvis jeg den besked - "det kan vi ikke tage os af, og er du sikker på det ikke er din egen skyld sådan som I kører".

Kunne godt tænke mig, at høre hvad Rigspolitiets færdselsafdeling siger til sådan noget.......

• #43   20. aug 2007 Hmmmm

Det er vel ikke forbudt at køre med lanse?

• #44   20. aug 2007 Kedelig læsning, men det er vand i forhold til at køre på knallert 45. Uanset om man følger med trafikken eller ej, så er man er jaget vildt!

Har kørt omkring 30.000km på sådan en 45'er... ;-( Min erfaring siger mig at man heldigvis kun er udsat for en brøkdel af disse situationer på MC. Ikke at det gør det meget bedre, for dem det går ud over...

• #45   20. aug 2007 Yeps, men min erfaring har vist at man ved sætte hastigheden op på dem... smiley desværre kun delvist løser problemet, man er stadig jaget vildt -uanset om man kan følge med trafikken eller ej.

• #46   20. aug 2007 Hvis politiet SKULLE undersøge alle henvendelser med samme intensitet, så kneb det nok med tiden til nogen af de vigtige opgaver.

Meeeeen, derfra og så til at afvise med begrundelsen, at man selv har været ude om det - det er godt nok skidt...

• #47   20. aug 2007 Hvis man får sådan et frækt svar fra politiet, så syntes jeg at man skal sige til dem, at man fremover tager sagen i egen hånd (uanset om man vil gøre det eller ej). Det kan få dem lidt op på dupperne.
    Ligesom hvis man har en fuld mand der råber og skriger ude på gaden hvor man bor. Lad os sige at man ringer til politiet, og de har ikke tid til at komme. "Nå men så går jeg sgu bare ned og smasker ham, så han ikke laver mere ballade". Så kommer de som regel.

Iøvrigt - disse bilister der laver den slags; går de efter at skræmme en til at flytte sig, eller går efter en direkte påkørsel? Hvad får de ud af det? En eller anden dag svinger de ud efter den forkerte mand/kvinde og så falder der gevaldigt med brænde ned! Ved de ikke det?!?!

• #48   20. aug 2007 EKSTRA-BLADET.
    Det er lige vand på deres mølle.

• #49   20. aug 2007 Jeg kom lige til at tænke på denne historie...
    Prøv den næste gang smiley

Going to bed the other night, I noticed people in my shed stealing things.

I phoned the police but was told no one was in the area to help. They said they would send someone over as soon as possible.

I hung up. A minute later I rang again. ‘Hello,’ I said, ‘I called you a minute ago because there were people in my shed. You don’t have to hurry now, because I’ve shot them.’

Within minutes there were half a dozen police cars in the area plus helicopters and an armed response unit. They caught the burglars red-handed.

One of the officers said, ‘I thought you said you’d shot them.’

To which I replied, ‘I thought you said there was no one available.’

Læste den engang som en artikel..

smiley

Jeg kan også godt blive RET træt af at politiet ikke har recourser til sådan noget - men knalde mig for at køre 10 km/t for hurtigt - det kan de..

smiley

_________
    Jakob

• #50   20. aug 2007 Dyggi og andre,

Husk altid at optage sådanne samtaler på bånd, hvad enten der er tale om etaten, staten, skat eller andre offentlige/statslige myndigheder. Havde du haft samtalen på bånd, havde der nu været en stilling ledig til en dygtig og ansvarsbevist betjent. Politiets ord vejer altid tungere end menig borgers i en evt. påstand mod påstand sag.
    Selv ville jeg have fået en hjerne-nedsmeltning over denne behandling - magen til arrogance og ligegyldighed - føj siger jeg bare.

Prøv igen imorgen - og optag samtalen.

Held og lykke

Mvh
    Thomas E

• #51   22. aug 2007 Tak for opbakningen... :DD

Jeg har siddet og læst i mcn (den engelske motorcykelavis), og i UK er der også mere eller mindre erklæret åben krig mellem mc'ere, biler og politiet, så det er nok den mentalitet der er ved at komme til Danmark!!!!!! Desuden læste jeg en lille farce der hed " MC banned from 2010 by EU" kort og godt sagde den at ALLE motorcykler ville blive skulle være forbudt i 2010, eller det var i hvertfald det EU arbejdede på! Så vi ender sq alle sammen som fredløse smiley

Håber satme ikke det lykkedes at få den regl vedtaget nede i EU!!!

Kør forsigtigt derude, og nyd det sidste sommer smiley

REG
    DP

Kommentér på:
PAS PÅ!!!!!!!!!!!!!!

Annonce