{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

nummerplade bytte.. {{forumTopicSubject}}

hey alle.

jeg har en kammi som har 2 mc"er. den ene er med afgift og den anden uden.
når han så vil køre på den uden afgift tager han bare pladen og bytter om... jeg selv mener at det er skide ulovligt, men kan ikke forklare ham det. er der nogle der ved hvad der helt præsist kan ske så jeg kan få ham til fornuft.

mvh lars.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nummerplade bytte..
  • #1   21. aug 2007 det er dokument falsk så vidt jeg ved... det er i hvert fald pissehamrende ulovligt.... men temmelig fristende

• #2   21. aug 2007 Det væreste er nok, hvis han kører nogen ned, et lille barn feks. Så er der ingen for sikring der dækker og det kan koste rigtig mange penge (million)

• #3   21. aug 2007 de sker såmænd bare det at kører han galt så dækker forsikringen ikke, og så kan han jo lige prøve at forestille sig hvad konsekvensen er hvis der er personskade... men ja fristende

• #4   21. aug 2007 ja det er dokument falsk og pisse hamrene ulovligt. ville nu alligevel selv gøre det vis det ikke var fordi at forsikringen ikke dækked vis jeg skulle være så uheldig og køre en ned..

• #5   21. aug 2007 det er efterhånden ret udbredt og hamrende ulovligt !!!

dels har det jo uoverskuelige økonomiske konsekvenser og det må da også være irriterende at køre med konstant paranoia....

Men kan for så vidt godt forstå det fristende......

• #6   21. aug 2007 Meget, meget dumt!!!!!

Det der sker, er hvis det bliver opdaget, så skal han betale afgift + en bøde på samme størrelse som afgiften. Og hvis han er udefor et uheld, så er der kun en der skal betale og det kan blive ubeskriveligt dyrt!!!!!!

• #7   21. aug 2007 Tjo man skal betale afgift, hvis man bli´r taget gentagne gange... om det er klogt eller ej, vil jeg ikke kommentere. Hvis han er lottomillionær, ja så har han nok råd til at betale regningen hvis der skulle ske noget, når han er ude og køre. Hvis ikke, synes jeg sgu han skal tænke sig om inden han gir den gas.

Anders

• #8   21. aug 2007 Det er fuldstændig vanvittigt og ansvarsløst!!!!! Skide være med hvad det koster i bøde eller at der ingen dækning er hvis han vælter, men tænk hvis han påkører et andet menneske!!!!
    Har man ikke råd til 2 cykler med afgift så brug dog den ene til bane og den afgiftsberigtigede til gaden eller "nøjes" med én cykel. Man kan ikke både have mel i munden og puste på én gang! Jeg håber inderligt din kammerat også vil tænke lidt på andre mennesker end kun sig selv ved dette nummer.
    Jeg nyder nok lidt som moralens vogter men kender en person som blev påkørt af sådan en person der kørte med falske nummerplader og dengang skete der kun materiel sag og sikkert et postyr.

Mvh
    Poul

• #9   21. aug 2007 Holder ikke så det bedre at køre uden ....

• #10   21. aug 2007 Det er da lige meget, om man flytter pladen, eller kører helt uden. Chancen for at blive stoppet uden plade på, er nok større, end chancen for at blive stoppet med en plade på.
    Hvis man kører nogen ned, kan forsikringsselskabet nægte at betale.

• #11   21. aug 2007 umiddelbart er jeg enig med spirillen i at det er bedre at køre uden, for sker der noget eller han bliver snuppet imens der er en anden plade på, så er der jo nok en sag om dokumentfalsk oveni afgiftsbetaling og bøde, og dokumentfalsk er jo noget der bliver straffet hårdt.

Kommentér på:
nummerplade bytte..

Annonce