{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Male eger fælge
  • #1   9. jul 2019 Det kan du godt. Grund reglen er forarbejde, grunder og kvali på produkterne.
    Er dine fælge forkromet skal de sandblæses. Er de alu, skal de glasblæse. Spraydåsen må være Motip, en super kvali. Husk 2k Klarlak. Den er benzin fast. Har selv gjort det med Mali g fra Esbjerg farveog lak fabrik. Deres maskine maling er til entreprenør maskiner. Holdet til alt, må ikke få klarlak.


  • #2   9. jul 2019 Du skriver det kan jeg godt , men er de forkromet skal de sandblæses og alu glas blæses, så du siger jeg ikke kan male med spray ?

  • #3   9. jul 2019 Jeg tror, meningen er, at uden en professionel grund- og forbehandling (sandblæsning må være for at fjerne kromlaget) så vil malingen ikke holde i særlig lang tid.

  • #4   9. jul 2019 Tænker hvis man sliber med vandslibepapir og grunder og maler , vil det holde på eger mm

  • #7   23. jul 2019 Hvis resultatet skal blive godt, skal hjulet skilles ad. Næsten uanset hvor meget man dækker nipler og eger til med tape og papir, kommer det til at så hjemmelavet ud.
    Som andre skriver, er færdige resultat helt afhængig af hvad der er UNDER lakken. Hvis det ikke skal være blankt, har jeg haft fine resultater med Hempel Farvolin marinemaling. Det er en 1-komponent oliemaling, der er lavet til at holde på Nordsøen om vinteren. Den tåler ikke at akrylmaling kommer i nærheden af den, så klarlak på den, betyder begynd helt forfra igen.


Kommentér på:
Male eger fælge

Annonce