1.561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

zx10r, fireblade eller gsx-r 1000?? zx10r, fireblade eller gsx-r 1000??

Går og leger lidt med tanken om at skifte min zx7r´er ud. Har været ude og prøve en zx10r´er, og det er virkelig kræs, men går og tænker lidt på gsx-r 1000 k1 til k4 og fireblade sc44 og sc50 også..
Har dog hørt at suzuki´en skulle være en del mere anstrengende at køre??
Hvad ville I foretrække, og vil meget gerne høre hvis i har nogle erfaringer med cyklerne...
På forhånd mange tak for hjælpen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zx10r, fireblade eller gsx-r 1000??
  • #1   25. aug 2007 helt klart zx10r! den er for fed at køre! jeg ville ikke tvivle et sekund!

mvh jesper

• #2   25. aug 2007 jeg ville nok sige gixxer hvis det skal være vildt ...zx10r er ikke så brusk som en gixxer.....

• #3   25. aug 2007 Jeg ville anbefale Suzukien og male den Kawa-grøn:-), tror den er mere "brugervenlig" til landevej end Kawaen.

• #4   25. aug 2007 Til Hans.

Hvilke test har du læst ??

• #5   25. aug 2007 har prøvet begge maskiner, ville væleg gixér til en hver tid, kawaén er hurtigere og vildere, til gengæld er gixén nemmere at køre

• #6   25. aug 2007 Jeg tror nu at en zx10r er mindst ligeså vild som en gixxer

• #7   25. aug 2007 ja hvilken test har du læst hans! har prøvet zx10r´eren nogen gange og den er rimlig hidsig! at for fedt!

• #8   25. aug 2007 Vælg et fejeblad. Honda holder.

• #9   25. aug 2007 jeg ville squ ikke kunne vælge mellem kawaen og hondaen, de er så herrefede begge 2, men selvom jeg godtnok er kawamand tror jeg i den sidste ende at jeg ville vælge hondaen, den er fysisk størrere og jeg sidder bedre på den

• #10   25. aug 2007 Tjaaa.. Der er 3 muligheder... og 3 forskellige svar.. Prøv de 3 cykler.. og ta den DU syntes om og skid på hva andre siger og mener... Jeg er glad for min Honda.. Andre er glad for deres gixer... Der er så mange meninger... Så.. Bare vælg.. Du går sku ik forkert...

( Men tvivl ikke på hva jeg ville vælge smiley )

• #11   25. aug 2007 ZX10 er nok den der er bedst at køre ræs på.

Personligt ville jeg vælge en fireblade.

Honda har altid været en klasse over andre motorcykler.

• #12   26. aug 2007 Hvorfor kommer Yamaha's R1 ikke på banen? Den er i samme kaliber i hvert fald smiley

• #13   26. aug 2007 Honda ved man da hvad er;)

• #14   26. aug 2007 'bladet holder max på langdistancen. But it's an acquired taste..;-)

• #15   26. aug 2007 Gixxeren.

• #16   26. aug 2007 Uden at træde nogen over tæerne, så siger r1´eren ikke rigtig mig noget.. Har hørt lidt rygter om svage transmissioner (Specielt 2. gear), og for højt olieforbrug..

Men som de fleste af jer skriver, er der ikke andet for end at jeg må prøve de andre maskiner, og så SELV tage beslutningen selvfølgelig...
    Der er ikke nogen af jer der har gode som dårlige erfaringer med zx10r??

• #17   26. aug 2007 Til banen er det ZX10r
    Til virkelighedens landeveje er Blade og Gixx det bedste køb.

• #18   26. aug 2007 I følge det engelske magadsin Superbike er det Gixxeren der er det rigtige valg... men smag og behag... vælg den du syntes ser fedest ud, du skal nok blive glad for den!

• #19   26. aug 2007 Køb en zx10r det er en super cykel der bare styre og trækker super godt... Jeg prøvede både r1/ cbr 1000 og gsxr 1000. jeg var ikke tvivl da jeg købte min zx10r men det er jo dig der skal vælge...Jeg er ihvertfald ked af jeg skal skille mig af med min....

• #20   26. aug 2007 Hmmm se jer omkring på en bane.. Hvor mange kører lige ZX10R....? 1 ud af 10.... Hvorfor.... Tjaaa for svær at styrer... mn kurven flyver jo op og ned.. nogen siger det er fedt..! andre siger det er pisse svært at ha med at gøre.... Tjaaa.... Til vejen falder mit valg på Hondaen.. Nem... rund.. mild.. og i en klasse for sig selv... når jeg skriver mild.. så betyder det at det er den nemmeste maskine at kører af de 3... smiley

• #21   30. aug 2007 N.P.... Hvis du er glad for den kørestilling og de egenskaber du har på din ZXR, så bør du vælge ZX10R. Jeg skiftede selv fra en ZXR, og var forbavset over hvor ens de opførte sig. 10eren er bare voldsomt meget hurtigere/sjovere selvfølgelig... Der er ingen tvivl om at de øvrige 1liter sportsmaskiner ligeledes er nogle formidable maskiner, så til syvende og sidst handler det blot om hvad du mest er til.
    Mine negative erfaringer med ZX10R.
    Originale styr er for nedadvendte.
    Kåbeglasset for lavt.
    Dårligt udsyn i sidespejle.
    Koster nemt bøder for at køre på baghjul.

• #22   30. aug 2007 Niels H:
    Jeg er rigtig glad for de egenskaber min zx-7r råder over, men har lidt svært ved at sammenligne den med en zx-10r, da de må være som himmel og hav.. Forstå mig ret... zx-10´eren er MEGET lettere, MEGET hutigere, radialt montere bremser osv osv..
    Har nu været ude at prøve en gsxr 1000 (K1´er), og uden tvivl, det er skam en udemærket, faktisk rigtig fin mc...
    Føler dog at jeg sidder lidt anstrengt på den, men det er måske et spørgsmål om tilvænning...

Kommentér på:
zx10r, fireblade eller gsx-r 1000??

Annonce