929 visninger
|
Oprettet:
nu vi snakker om kø! {{forumTopicSubject}}
mc'en opheder nemt i de varmere dage, og ved 103 c smutter jeg imellem køerne... hvor meget kan sådan en motoregentlig klare af varme før den begynder at brokke sig??
maj 2005
Følger: 31 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 65 Svar: 306
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
apr 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49
apr 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.102
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 275
Alle siger..."pas nu på varmen !"
Nu er der ikke nogen temp måler på min GSX750F, så jeg har ikke lige mulighed for at se, hvor vidt det er med varmen, så erfaringer/gode råd til at "overleve" kortegen vil blive læst grundigt !
Er der nogen der har et bud på hvornår man skal køre mod Nørrebrogade, hvis man ikke vil alt for langt ned bagved ?
nu vi snakker om kø!