984 visninger
|
Oprettet:
Dumt at betale afgift nu? {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg vil høre om det ville være dumt at betale afgiften på motorcyklen nu? Vil den falde meget efter nytår eller snakker vi om få kroner?
Mvh Piter
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
maj 2006
Følger: 46 Følgere: 49 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.016
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 7 Emner: 26 Svar: 218
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 161
Okay. Venter så lige og ser om den er faldet lidt
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 5 Emner: 26 Svar: 379
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 43
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 72
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.635
Dumt at betale afgift nu?