2.068 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Pris rep. af gearkasse R6 Pris rep. af gearkasse R6

Som overskriften siger smiley

Hvis man nu har fundet sig en smækker lækker R6'er, men den har det typiske 2. gear problem i tandhjulene.. Hvad vil det koste sådan ca. at få en mekker til at fixe det.
Inkl. reservedele, arbejdsløn osv.?

Nogen der har en erfaringspris, eller kan give et hint til det?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris rep. af gearkasse R6
  • #1   5. sep 2007 Mener at have hørt noget om en 10-15000kr. Men syntes det lyder af meget smiley

• #2   5. sep 2007 Har også hørt gale priser på rep. af gearkasser, men ring til et yamaha værksted og få en pris, så har du da noget at gå ud fra. Også når der skal forhandles pris på cyklen.

• #3   5. sep 2007 At prisen er sø høj kan ikke undre... Motoren skal ud og splittes for at komme ind til gearhjulene, for det er nok ikke kun gaflerne som er problemet...

Timelønnen er i sådan en rep. det absolute dyreste....

En reservemotor er måske den hurtige/billige vej ud af problemet, men hvem siger ikke den også udvikler fejlen... specielt hvis det er en svaghed de har...

Jeg ville nok finde en reservemotor, og skiftet det selv og bagefter reppe den gamle motor selv.... Men kommer jo an på om man har modpå opgaven..

• #4   5. sep 2007 for 10.000 laver jeg den gerne

• #5   5. sep 2007 har to bekendte som har fået lavet gearkasse på henholdsvis en honda cr125r, og en tl1000r som havde samme problem... enten at de sprang ud af gear, eller dårligt gear, den ene suzukien nåede så endda at sætte sig fast, det kostede 14000 for en komplet renovering af gearkassen... den lille honda kostede 7000,- så ja det er dyrt også tandhjulene kan være dyre, -

mvh Offslow

• #6   5. sep 2007 Takker for svarene folkens..

En der kan forklare begrebet "kasette gearkasse" for mig ?

• #7   5. sep 2007 Jeg lytter lige med her.. Det ku jo være det samme skete for min cykel en dag.. (Håber det dog ikke).

• #8   6. sep 2007 10.000 var også prisen jeg fik at vide hos mekker for en rep af et gear på en gsx 600 F, da selve pakningerne og delene er dyre, og arbejdstiden med at få motoren ud osv.

Kommentér på:
Pris rep. af gearkasse R6

Annonce