1.279 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

rep af kåbe rep af kåbe

hvis jeg skal ud og køre på lørdag må jeg vist til og igang,
(ja eller i år) kan jeg reparere en plastkåbe med glasfiber.og er der nogle tricks. et ekstra spørgsmål er der nogen der ligger inde med en pris for lakering af kåbe, tank.bagende i sort med stafferinger og klarlak, ville jeg være lykkelig for at høre om det. (og jeg har set at emnet har været oppe før men der kunne jo være nye tricks)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rep af kåbe
  • #1   26. feb 2008 Alt kan lade sig gøre.......godt med glasfiber og godt med tålmodighed.

Hvis du vil spare noget skal du nok sørge for at stafferingerne bliver lavet med klistermærker.

Send mig evt en PM. så kan jeg sende dig mit nummer.
    Så ringer du for yderligere vejledning til rep af kåben.

Thomas

• Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
    #3   26. feb 2008 Ellers kan man også opløse Lego i acetone og bruge det.
    Har lige fået noget komponentsjov nede på arbejdet til bla rep af kofangere. Der sådan noget sort stads i en tube. Det bliver til hårdplast når det tørrer. Ved ikke hvad produktet hedder. Men firmaet der laver det hedder Innotec.

• #4   26. feb 2008 Thomas Gixxer 750 K7 . det lyder rigtig godt ,hvad siger du til at jeg tilføjer dig på min kontaktliste og kontakter dig når jeg kommer i problemer.
    Chris (Frederikshavn) A: fint link især det sidste, jeg tror ideen ryger hvis jeg skal bruge det første(bliver for dyrt)

• #5   26. feb 2008 Du skal bruge en 2-komponent lim der er beregnet til plastik.. Det holder super godt..

• #6   26. feb 2008 Du tilføjer mig bare, og ringer hvis du har spørgsmål

• #7   26. feb 2008 Teis .Søren (Sæby) C.Proxie (Aars) tak for svarene men desvære er det ikke nok at lime da der mangler stykker af kåben.
    Thomas Gixxer 750 K7 helt perfekt det må jeg så se om jeg kan finde ud af og ellers ligger der et spørgsmål fra mig om lidt på forumet,om oprettelse af kontakter

• #8   26. feb 2008 Nej du skal finde noget scooter kåbe, det er samme tykkelse som din mc kåbe.

Du klipper/skærer det stykker ud du skal bruge og så ringer du til mig.

Jeg har lavet flere kåber på den måde, og det holder

• #9   26. feb 2008 Hvor kan man købe det Repaplast henne???

Kommentér på:
rep af kåbe

Annonce