OPRÅB til politikerne, mcg {{forumTopicSubject}}
Der må være nogen herinde der er politisk aktive mht. motorcyklers forhold.
Den tragiske historie med den 11 årige dreng, MÅ da for fanden være så populistisk, at det er muligt at få politikernes opmærksomhed.
Sagen er dybt tragisk, og viser hvor oversete vi er..
Jeg vil ikke tale skyld i denne tråd, så lad venligst være.
Vi har alle nogle ønsker om kampange, lys lovs ændring med mere til motorcykler.
I lyset af denne ullykke, må det være muligt at få de rette i tale..
En kampagne om Se Mc'isten, eller bliv ramt,
Vil du være skyld i et liv
eller hvad hved jeg,
SAMT en kampange til mc'isterne,
Du er ikke allene på vejene!!
Mon ikke det er muligt at argumenterer for ændringer, både i medierne og direkte efter dette??
Det er både vores og deres liv det gælder
Se evt mit indlæg næsten nederst på denne side http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=54214
/Jesper
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.919
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 195
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.479
Siden da er der slet ikke sket noget som helst. Tror desværre ikke at vi har de store prioritering hos de "høje" herre.
jun 2005
Følger: 112 Følgere: 111 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 934
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Jeg synes ideen er rigtig god.
Vi er flere, der har gjort det før, uden positiv respons. Medierne Radio/TV, de større dagblade er også kontaktet, med samme skuffende resultat, men ikke desto mindre mener jeg det bør forsøges.
Jeg vil foreslå, at du skrive et udkast - er gerne behjælpelig med formuleringer og tilretninger, og det er der med sikkerhed flere, der er!
Jeg foreslår, at du gør det, mest fordi vi er nogle stykker, der er genkendt på navn blandt mediefolkene nu, og jo flere nye kontaktpersoner, jo mere effektiv på virkning.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.479
Hvis I vil skrive til dem, jo flere jo bedre, så kan I skrive på denne mail rfsf@rfsf.dk
aug 2005
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 226
Men han er en mand med "med ordet i sig magt" dygtig....
Vil kontakte ham i morgen....
mar 2007
Dette drejer sig kke om at forhellige synet på mc'ister. vi har selv været indirekte årsag til nogle af ullykkerne, MEN at få billisterne til atvågne op!!! og se at det ikke kun er fordi mc'ere racer, men mindst lige så ofte fordi vi overses, samt få vedtaget at vi må bruge vibralys, xenon eller hvad ved jeg. samt lovkrav om udstyr (ikke sikkerhedssele lol) det kunne også få mig væk fra min egen dovne indstilling med sandaler i godt vejr (jeg ved det, pinligt).
Men i har ret, jo flere der skriver et personligt brev, sikkert bedre. men tænkte også på en fælles "underskrift indsamlet" hendvendelse!!
Jesper
aug 2005
Har du personlige kontakter i forbindelse med TV2 TV2 news, så slå for pokker da en stor beskidt klo i dem.
Rene J:
-ønsker ikke at forklejne din ide med en hjemmeside, men den har ikke samme effekt, som hvis vi kan komme igennem til de åbne massemedier. Det vil næsten kun være folk med primær interesse - altså MC-folk - der læser den. Det er OK for så vidt angår halsløs MC-kørsel, men det rejser ikke opmærksomhed om "overset" - problemstillingen
mar 2007
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 147 Svar: 257
mar 2007
OPRÅB til politikerne, mcg