Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring..
  • #1   14. jun 2005 Søges.. Tastefejl, sorry.

Skal iøvrigt nævne jeg er 22 og har ikke haft bil/mc før.. Dog kørt meget og aldrig forvoldet skade (men det står jo ingen steder)..

• #2   14. jun 2005 Tja der er nok ikke andet at gøre end at fatte tlf-bogen og ringe rundt.
    Forsikring af mc er ofte en individuel sag...
    Jeg har peronlig erfaring med tryg, topdk og senest GF.
    Der er mange penge at hente så gør dit fodarbejde...
    senest var der næste 10000 i forskel på det billigste og det næst billigste selvskab for mit vedkommende (kasko zx6r).
    Afhænger meget af mc.... og din alder...selvrisiko....ccm osv.
    Mon ikke der er selskaber der kan forsikre sådan szr fordelagtigt....
    GF skal du ofte være over 30+
    Du skal oxo oftest være villig til at flytte andre forsikringer for at få en god pris.
    Mit råd ring rundt eller aflæg besøg

• #3   14. jun 2005 Okay.. dvs. Tryg kan anbefales?
    Umiddelbart virker topdanmark til at have mest styr på det(hvad jeg har undersøgt) og har den bredeste dækning, men det koster jo en bondegård..!

Har også tænkt på nogle af de mindre selskaber..

• #4   14. jun 2005 Nu ved jeg ikke hvad du laver til daglig, men jeg er forsikret gennem min fagforening for bygningskonstruktøtrer "RUNA-forsikring" og der giver jeg 1835 dkr. årlig for min FZR 1000 "Ansvarforsikring".
    Venlig hilsen Simon

• #5   14. jun 2005 Peter: Tak for rådet. jeg satser på at få snakket med nogle stykker på torsdag og så se.. Har også hørt man godt kan "gå dem lidt på klingen" for at få en lavere pris..

Også mange tak for rådet og linket til dig Kim smiley

• #6   14. jun 2005 Simon: Tvivler på jeg kan gøre det den vej, men det er da bestemt værd at undersøge.. Havde jeg ikke tænkt på.. tak smiley

• #7   14. jun 2005 hej ane son ny startet så vil jeg anbefalde gf forsikring
    der kan du få en ansvar for ca 2200kr som nystartet.mvh allan h

• #8   14. jun 2005 Hej Ane!

Jeg er selv 22 og har desværre ikke anciennitet for mine forældres bil, så jeg startede bare på trin 0 smiley

Jeg er forsikret hos FAIR forsikring, da det var langt det "billigste" tilbud. Jeg betaler, og hold fast, 20.000 kr årligt for min Kawa (ansvar + kasko), og det var det billigste der var på markedet. Jeg talte med flere end 30 firmaer, hvoraf nogle kun forsikrede husbåde eller hyrevogne, så jeg har været hele vejen rundt smiley

TopDanmark er kendt som "motorcyklistens selskab", da de har aftaler med mc-touring og de yder 20 % rabat, men man skal være 23, så du må vente lidt. Hvis du har nogle spørgsmål så stil dem endelig. Jeg har det relativt friskt i erindringen.

• #9   14. jun 2005 Jeg har også FAIR som forsikringselskab... Der er det nemlig muligt at lave en ansvar-tyveriforsikring, altså uden kasko... Jeg er 23år og med 5 års kørsel. Jeg giver ca 4000 årligt...

/Jan

• #10   14. jun 2005 Ane - spørgsmålet er vel om du kun vil ha ansvar ? .. så ville gf nok være det billigste .. til omkring 2300 om året

Hvis der skal kasko på, så bliver det mer indivielt.. og derfor bare en god ide at ringe rundt og høre om hvem der kan gøre det biiligst.

- Jan

• #11   14. jun 2005 Jeg har lige ringet til FAIR forsikring, og de tager kun "små" motorcykler. Jeg skulle give ca. 40.000 kr årligt for min. Med 8 års erfaring uden skader smiley

• #12   14. jun 2005 Gert: Fy for pokker... det var da ekstremt!!

Tak for svar alle!! Må igang med opkald til de forskellige steder..

Kommentér på:
Forsikring..

Annonce