{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Drosling af MC {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Har købt en Hyosung 650 fra 2008 med karburator, der skal drosles, da jeg kun har A2 kørekort. Mit spørgsmål hertil er, hvordan dette fungerer?

Jeg har købt droslingskittet og jeg har desuden en mekaniker, der ønsker at hjælpe.

Kan I hjælpe?

Mvh Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af MC
  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #1   12. aug 2019 På med drosselsættet , til syn med mc`en . Du skal selvfølgelig have papirerne med på drosselsættet,det skal være til din mc ,så stelnummert skal være på.
    Du må gerne montere selv??


  • #2   12. aug 2019 det er lidt af et dumt spørgsmål, det rigtigt svært at hjælpe med at montere det igennem en computer, på med forklædet, få lillemor til at gøre det, hmmm hvad skal mekanikeren ordne ?? lillemor måske ??

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   12. aug 2019 Hvis du har en mekaniker stående på standby, hvad er det så helt præcist du mangler hjælp til?

    Det skal bare monteres, og så skal du til syn med den og de papirer som følger med til kittet - og så skal synsmanden anføre det på reg attesten at den er droslet til 48hk.

    Færdig bum. God sommer. smiley


  • #4   13. aug 2019 Tak for hjælpen

    Mekanikeren er en ven, og han havde ikke rigtig styr på reglerne med hensyn til, hvordan og hvorledes med syn.

    Jeg giver det et skud

    Fortsat god sommer


Kommentér på:
Drosling af MC

Annonce