{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

mc. Suzuki GS500E vs. rs 125 {{forumTopicSubject}}

hvor meget er forskellen når Suzuki GS500E er droslet,? hvor hurtig er den? er optrækket dårligere eller bedre end rs 125? så lige i anbefalede sådan en. og syntes faktis den er meget fed... men der må gerne være lidt ryk i maskinen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc. Suzuki GS500E vs. rs 125
  • #1   14. jun 2005 Tja jeg vil mene en RS 125, den er bygget til at køre med de heste den har mht. vægt vs. heste. En RS 125 ser også mere fræk ud, dog lyder den ikke så godt fordi det er en totakter.

Personligt ved jeg ikke hvad jeg ville vælge. Hvis begge maskiner var helt nye ville det nok blive en GS500E, da den ikke kan forveksles med en 45 aprilia.

• #2   14. jun 2005 Min kæreste startede på en droslet GS500, som hun senere fik afdroslet. I neddroslet tilstand klokkede den ud ved 160, mod ellers 180. I optrækket er der kun forskel ved hård kørsel og ellers mærker du det ikke meget. Vil umildbart tro at den er kvikkere end RS125 (har dog aldrig prøvet sådan en).

• #3   14. jun 2005 RS 125 er en fun maskine, men man bliver hurtigt træt af at den skal have så mange rpm for at lave noget -den skal faktisk op omkring de 10000 rpm før der sker noget! GS 500'eren er mere allround og har et rimeligt moment så den ikke behøves at blive tævet op i rpm hele tiden for at trække. Med drosling går GS'en omkring de 160 km/t, og uden går den ca 180kmk/t (på klokken). Så hvis du spørger mig så tog jeg klart GS'en hvis jeg skulle vælge..

Ronny.

• #4   14. jun 2005 jeg valgte en gs'er frem for den 2takter der.... både fordi jeg selv syntes rs125 ser noget klein ud til mig (190cm høj) og så fordi jeg godt ville have en cykel der kunne lade sig gøre at køre på uden at den skulle knaldes helt vildt af... jeg er meget glad for mit køb af gs500'eren, men har dog fundet ud af at jeg er lige høj nok til den, så den er ikke vildt rar at køre lange ture på (300km+) men det har udelukkende noget med min højde at gøre...

Kommentér på:
mc. Suzuki GS500E vs. rs 125

Annonce