759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

første bike? første bike?

Jeg ved godt at emnet har været oppe rigtigt mange gange, men når jeg kigger i forum, finder jeg ikke den stil af cykel jeg ønsker..!
vil gerne have en Aprillia rs 250, men da jeg har hørt en del dårlige ting om denne, vil jeg høre m der er alternatver til den stil af cykel? altså "race looket"..:D
prislejet skal max være omkring de 45000 med afgift..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første bike?
  • #1   18. sep 2007 45000 er meget for en begyndercykel...
    jeg vil råde dig til at købe noget der kan holde til, hvis du skulle komme ned og ligge en tur..

fx honda cb 450 / 500
    eller hvis der skal lidt sjov, kawasaki gpz 500
    evt en yamaha diversion, den er god til begyndere og robust !

• #2   18. sep 2007 Hvis du vil ud og bruge alle de pange, så en kawasaki zxr 400 som min. Dejlig let og frisk.

• #3   18. sep 2007 Gætter på det eneste dårlige du faktisk har hørt om den er motoren? (som faktisk er fremragende)... Men det er da ikk den maskine du skal have hvis du "bare" vil have looket og ikke rode med den, der er jo en del vedligeholdelse... Ville også foreslå dig en 400 racer, gsxr, cbr, vfr, fzr eller zxr...

• #4   18. sep 2007 Har intet dårligt hørt om RS250, men det er en 2-takter på godt og ondt, som de andre siger tænk på prisen, det koster dyrt at tage en rutshje tur hen af asfalten... ikke nogen moral prediken, min første mc er ikke bedre

• #5   18. sep 2007 Jeg kan klart anbefale en Yamaha FZR 600. Du må gerne købe min!

• #6   18. sep 2007 Hej

Kan se at du er 18 år og tænkte derfor at en Rs125 eller en mito vil være noget for dig, da du så ikke behøver at drosle eller andet for at køre lovligt...

// Lund

• #7   18. sep 2007 Honda cbr 400 rr den er sportslig og let kørt.. og så skal den ikke drosles meget for at komme ned på de 34 hk. til lille kort.. og så vil jeg da mene at den har udsenet en del bedre med sig end 125 ccm og 250 ccm racerne. de minder mere om store knallerter.

• #8   18. sep 2007 En 1997er Aprilia rs250 er da klart flottere end en cbr400rr. Italiensk design:-) Den har nogen kanone køreegenskaber og bremserne er mmm nam nam. Havde en som var vejet ned til omkring 130kg og smed knap 60hk på baghjulet. Eneste minus er den 2 takt lyd. UNDer mine videos kan du se mine gamle rs250er og hører den, så kan du selv bedømme. Et must ved en 2 takter er at du gider/kan skrue i det, de sviner(især 250erne) fra deres powervalves.

• #9   18. sep 2007 Design-mæssigt vil jeg helt klart mene at 125'erne er fedest... Mito'en ligner jo fx en Duc 916 - hvorfra fx bglygte også passer.... Det er jo nogenlunde det samme med en Rs125

• #10   18. sep 2007 jeg har lige købt min første mc (kawasaki ninja zx6r).. og ja det koster kassen at lægge sig men det er jo ikke derfor man kører mc.. man skulle jo helst holde sig på hjulene?

ved godt at der hurtigt kan ske noget især som ny mc'ist. Man må jo bare køre ordentligt???

• #11   19. sep 2007 det jo så en smags sag. jeg syntes jo selvfølgelig min er flottere smiley men må da være lidt tamt at køre rundt på når de lyder som en knallert og minder en del om nogle knallert 45ér .

• #12   19. sep 2007 Personligt er jeg i samme situation som dig, men jeg venter lidt over 1 år endnu, og køber mig en "ordentlig" mc.. De 34 hk ville irritere mig i længden ! Men det er også bare mig..

Kommentér på:
første bike?

Annonce