1.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

GSXR første bike GSXR første bike

Er en gsxr et okay valg som første cykel ?
Det er 99 modellen jeg tænker på, og forsikringen bliver en ren ansvar så forsikringen behøver jeg vel ikke rigtigt have med i overvejelserne.

Hvor mange km kan de have på bagen, uden at man skal være nervøs for km ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR første bike
  • #1   13. jun 2011 Er det en GSXR 250, 600, 750, 1000 ? Hvor langt har den da gået? Mere vigtigt er stand, er den plejet og ser pæn ud, og har fået de eftersyn den skal have?

• #4   13. jun 2011 nu ved jeg ikke hvor gammel du er men jeg startede på en gsxr 250 fra 87 og den har jeg været rigtigt glad for jeg ville ikke vælge en anden cykel hvis det stod til mig jeg er blevet helt forelsket i gsxr og den næste som forhåblig snart står i garagen bliver også af denne slags.. dejlig nemt at styre osv.. og km'er er ikke så galt bare service er overholdt men under 45 km'er så skulle der helst ikke være noget smiley

• #5   13. jun 2011 Ups.
    Det er en 600 jeg tænker på.
    sry.
    Men er 20 og fylder 21 om en måneds tid.

• #6   13. jun 2011 MadFlash - * Retard Motard Crew *
    Hvor langt har din efterhånden gået ?
    Og har der været noget med den ?

• #7   13. jun 2011 Hvis du har en smule fornuft og en del selvkontrol skal det nok gå...

Ejer du ingen af delene, så start på noget med færre heste... smiley

• #8   13. jun 2011 min har kørt 80.000km om 500-1000km, og den køre lige så fint som da jeg overtog den fra forrige ejer, der havde den 35.000km på sig.
    eneste jeg har gjort ved den er at skifte knastkæde strammeren, fordi de er dårlige på de modeller, også justeret ventilerne, ellers har den bare fået nyt olie, filter og tændrør.

• #9   13. jun 2011 Jeg tror på det nok skal gå.
    Er der noget specielt man skal kigge / mærke efter når man er ude at prøvekøre ?
    Har de nogle sygdomme ?

• #10   13. jun 2011 tjek lige forsikringen for en sikkerheds skyld. jeg ville prøve og lave en hos tryg på en 750er og ren ansvar skulle jeg betale 16000 om året det godt nok 3 år siden. men gf skulle være billige.

• #11   13. jun 2011 Jeg mener da bare at de fleste får dem forsikret for ingen penge, så længe det kun er ansvar.
    Men tager da lige at undersøger det inden jeg gør noget.

• #13   13. jun 2011 Husk nu at kortet først bliver stort når du har haft det i 2 år (uanset din alder) ellers skal du lige op til en ny prøve på stor mc.

• #14   13. jun 2011 Jeg er ikke færdig med kortet endnu.
    Køreprøven venter til jeg nærmer mig min fødselsdag, så jeg ikke skal op til en køreprøve igen. smiley

• #15   13. jun 2011 Tore (København) S
    Det er nu ikke helt rigtigt, hvis du er over 21 når du får kortet er det automatisk til stor maskine smiley

• #16   13. jun 2011 det vil sige at jeg enlig skal op til ny prøve når jeg bliver 21 da jeg tog kortet da jeg lige var blevet 20 ? :S

• #17   13. jun 2011 Ja eller vente til du bliver 22

• #18   13. jun 2011 okay nej fanme nej ! smiley så heller tage den prøve smiley

• #19   13. jun 2011 Hej Kasper S. Min gsxr 600 fra 97 har kørt 60.000 og der er ingen problemer med den. Starter altid og ingen mislyde. Det er min først mc og er super glad for den. Masser af udfordring i den. Eneste minus ved dem efter hvad jeg ved, er deres automatiske knastkæde strammer men den er ikke særlig dyr og nem at skifte og du kan tydligt høre hvis den er gal. God mc efter min mening Mvh Per S.

• #20   13. jun 2011 Ja der er sådanset kun knastkædestrammeren der er noget bras på dem.
    men 750'erne havde en sygdom i starten, der var for lidt mellemrum mellem cylinderen og topstykket, men det rettede suzuki gratis med en ny toppakning der var lidt tykkere... men det skal du nok ikke tænke på, hvis cyklen stadig køre så er den blevet rettet smiley
    Også er det også ret normalt at ensretteren går i baglås på dem, og smelter stikket/ledningerne til den, men lader den strøm på batteriet, så fejler den heller ikke noget smiley

Og ja forsikringen tager man ved GF så er det 1800kr, så det behøver ikke være dyrt at have sådan en racer, med mindre den bliver tyvstjålet self smiley

• #21   13. jun 2011 Mange tak for svarene smiley

1800kr, kan det virkelig passe den ikke er dyrer til en på 21 ?
    Det lyder squ lovende..

• #22   14. jun 2011 ja så længe det kun er ansvar, du kan være 18år og forsikre til samme pris :), så hvis man kan nøjes med ansvar, så kan man være billigt kørende

Kommentér på:
GSXR første bike

Annonce