671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

suzuki forsikring ?? suzuki forsikring ??

hey!

Er der nogen der ved noget om det der suzuki motorcykelforsikring?
Er det bare så let som de skiver på siden?
Er der ikke noget med at man skal købe cyklen ved en suzukiforhandler, og man skal overholde alle servies eller sådan noget i den stil!?

Jeg syntes det lyder meget billigt!

Jeg er 21 og har snart kortet. Ingen skadesfri år..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki forsikring ??
  • #1   3. okt 2007 Hvis du tænker på den med IF forsikring, så har jeg ikke haft problemer med dem endnu, og det er lidt billigere end nogen andre..
    Når du engang fylder 26 bliver det endnu bedre smiley

• #2   3. okt 2007 Forsikringen er ligeglad med hvor du har købt MC'en eller hvor den bliver serviceret.
    Ring til If, som er dem der står for det, og bed om suzuki-forsikring.

• #3   3. okt 2007 Jeg har selv den forsikring på min cykel. og jeg fik afvide at det skulle være en suzuki self. der maks er 6år gammel ved ik om det passer. og at når jeg blev 25 om er par år vil den falde til det halve både i forsikring og i selvrisikoen. det er sku billigt jeg skulle give et sted mellem 27-32k omåret ved andre

• #4   3. okt 2007 HUSK at ringe til de andre selskaber. Der er nogle gange man kan være heldig. Jeg skulle give 8000 hos Suzuki forsikring og kunne få den til 3500 hos Bauta. Bare husk at undersøge markeder.

• #5   3. okt 2007 Jeg har den også selv, skifter dog snart bare til ansvar igen, da jeg ikke helt har råd til 4700 som jeg giver, da jeg lige har købt bil..

Men min er jo fra 91, og den kunne jeg også sagtens få forsikret derunder. smiley

Det er rigtig billigt for kasko, dog var min uden vinterkørsel og med en selvrisiko på 10.000.

• #6   3. okt 2007 Bruus (Vanløse)
    men bauta kræver så at man er medlem af visse fagforbund, har dem nemlig selv, er meget meget billigt smiley gir 923,- om året i ansvar hehe....

• #7   3. okt 2007 Husk det er ikke alle suzukier at IF vil lave en "suzuki" forsikring på..

• #8   3. okt 2007 Har lige forsikret min VS 700 som er 20 år gammel til 2500.- som en fast forsikring, ingen stigninger og desværre bliver den heller ikke billigere. 8000.- i selvrisiko

• #9   3. okt 2007 Casper R: Hvilke vil de ikke tage?
    Ved at man skal være 25 for at få forsikret en GSXR den vej igennem, men det er vidst alt.

• #10   3. okt 2007 Fungere.. helt upåklageligt... nemt og billig for unge 1 gangskøbere..

• #11   3. okt 2007 Jesper: Hvis man siger "RGV 250" så siger de at den hører ikke inde under forsikringsaftalen..
    Man kan så undre sig hvorfor. Den har da ikke et rd350 "ry" eller?
    En aprilia rs 250 ville de have 6k for! og det var med indbo og bil i selvskabet, plus 6 års overført skadefrit fra bil... Hmmm man undres.

• #12   4. okt 2007 huha det lyder godt nok dejligt! så tror jeg da jeg kan få min drømme-begynder-cykel; sv 650 s ... den kommer ikke op i mere end 8000, hvor imod ved fx. fair hvor det ville koste 31000. Og det er jo en forskel der er til at juble over!!
    Men jeg må jo nok lige se efter på markedet, for en sikkerheds skyld.

Tak for hjælpen gutter!

• #13   4. okt 2007 lige en ting til!
    Falder den i præmie? Det kan jeg næsten ikke tro, men ved det ikke...
    Og hvad med en's niveau på skadesfri år. Tæller det også? Eller er det bare forfra hvis man skifter om nogle år?.....hvis i forstår hvad jeg mener...? smiley

Kommentér på:
suzuki forsikring ??

Annonce