Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  125 ccm
  • #1   4. okt 2007 Hvis man ikke må køre med mere end 34hk, så er den underholdende nok. Man skal bare huske den har et snævert arbejdsområde sådan en 2 takter.

• #2   4. okt 2007 Hvor gammel er du, og hvor meget har du kørt på scooter/crosser?

Jeg har selv haft en og det eneste dårlige jeg kan sige om den er den manglende kraft.

Og i nogen øjne er 2 takter kun en knallert.

Men det er en lækker cykel, og de kører godt, ser jo pisse godt ud og kører herligt, går omkring 20km/l ved hurtig pæn kørsel, ved hanen i bund hele tiden sluger den rigtig meget.

Dog skal du også droppe alt der hedder motorvej, den kan godt, men når den er over de 100-120 så er den DØD, og har svært ved trække sig op.. Men topfarten ligger på omkring de 160-170km/t. Og den kan sagtens følge med lidt større motorcykler..

• #3   4. okt 2007 ok. jeg har kørt scooter i 2 år. aldrig på crosser.
    jeg er lige fyldt 18 og er igang med kortet.

• #4   4. okt 2007 Det er en super cykel at starte på, men hvis du har kontrollen over den, så begynder den at blive kedelig..

• #5   4. okt 2007 det er bare med at udnytte det den kan. Det er de små sonede med masser af rpm. Så er der helt klart morskab til lang tid

• #6   4. okt 2007 jeg har en aprilia 125. er mere end meget glad for den, den står os som ny, men den sQ sjov nok smiley
    Selfølgelig har den ikk så mange krafter som man ønsker sig (da den næsten ikk har nogen) men en rigtig fin cykel smiley

• #7   4. okt 2007 ok. tak for jeres svar.

valget står så mellem en rs 125 og en mito 125?

• #8   5. okt 2007 ved rigtig pæn kørsel, har jeg haft min oppe på 24 km/l ! samme motor som på DT125R og TZR125.

• #9   5. okt 2007 hvis du er til godt benzinforbrug, så kig på sådan en som min.. ved godt den ikke har lige så meget power som en mito eller en rs, men den lyder mere som en motorcykel end en voldtunet scooter..
    ikke fordi jeg vil se ned på folk der har en mito..

Kommentér på:
125 ccm

Annonce