1.292 visninger
|
Oprettet:
Nu må jeg kører MC.. ;o) {{forumTopicSubject}}
Som kom korte i hus. Var til kørerprøve torsdag og det gik lige efter bogen.. Så nu skal det bare blive sommer igen så vi kan mødes på vejen... ;o)
Men skal jo nok lige have købt en cykel først men ved godt hvad jeg skal have og kan næsten ikke vente med at få den købt.. GXS 600 R jubii...
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Man skal da køre hele året!
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 148
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 96
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 82
MVH
Kenneth
Nu må jeg kører MC.. ;o)