1.634 visninger
|
Oprettet:
nu må jeg reagere {{forumTopicSubject}}
hvem har dog stemt den her ind??? læser folk ikke hvad der står. Han ejer jo ikke engeng mc'en, som iøvrigt er smadret.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5171
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Just my 2 cent
/
Jesper
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 822
Jo, der er folk herinde der har deres solgte/smadrede maskiner liggende herinde, men de har jo også deltaget aktivt på galleriet før de blev solgt eller røg.
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
hvad har en gsx 600 F med Hayabusa at gøre ?
eller kan man blot kalde sin cykel hvad som helst ? for så kunne der jo lige så godt have stået
GSX600F Goldwing.....
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 143
Et billede af den gamle cykel, på ens nye cykels profil, må sq være nok.
Bare min mening.
MVH/
Uffe
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
/
Jesper
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 143
VESPA SPRINT HAYABUSA 150cc :o)
mvh/
Uffe
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 822
Yamaha Mack 18-wheelier XT-Turbo 534.
Ikke fordi det er en mack, men hvem har ikke set Convoy?
Er der nogen har har en 2-ton bagaksel med dual-wheels liggende? Jeg overvejer et nyt vinterprojekt...
Røssi (Rubber duck)
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
og når jeg eller andre måske har lyst til at se busa´er og læse om dem og hvad de folk der rent faktisk ejer en busa har gjort ved dem, så skal man sidde og sorterer de der Wanna be bikes fra....
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.374
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.374
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 822
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 143
På en måde er det vel iorden at, hvis man har oprettet cyklen mens det rent faktisk var ens Cykel. Men jeg vil stadig sige at hvis den nuværende ejer opretter den, burde du nok slette din oprettelse.
Men i det tilfælde hvor man opretter cyklen efter den er solgt eller totalt skadet, er det jo i direkte i strid med oprettelses reglerne.
Lidt kryptisk skrevet... men jeg håber i fatter det. ;o)
Det er min mening om det,
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 143
men vil du ikke sige det er forkert at oprette cyklen efter den er solgt?
MVH/
Uffe
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 143
Så er vi sgu enige. ;o)
Uffe
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
Så kan man jo bare sætte et link i sin profil til bikepics profilen
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
nu må jeg reagere