{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Tørring action park {{forumTopicSubject}}

Onsdag d. 10.10.07 er sidste mc. aften for i år på Tørring action park, aften starter kl. 18, der er gratis adgang, gratis kaffe, gratis show af Erik W, hvor han bla. kører i bil på 2 hjul, fyrer en covette vildt af på bannen, i begge show har puplikum mulighed for at komme med, er der tid til det laver han også show på 4 hjulet mc. alle mcèr kan kører ind på pladsen, aften slutter kl. 22
For dem der har været der, vil jeg hører, hvad jeres mening er og hvad der evt. kan laves bedere til næste år, der er stort set frit slag, men det skulle helst værer gratis, kom endelig med foreslag og send dem på min mail her på mcg.
Tag et kik på min billedserie "Tørring action park".
Det kan nævnes, at der er mulighed for øksekastning, brydning med pudedragt, bueskydning, cokart, klatring, og for børnene er der små mcèr og biler legeplads, trampoliner.
Så kom endelig med foreslag, ris og ros.
Alle tilkommende informationer, bliver kun behandlet af undertegnet og Tørring action park.

Med venlig hilsen

John B


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørring action park
  • #1   7. okt 2007 synes det er kanon tilbud, men lidt træls for dem der kommer et stykke vej derfra, at det er en onsdag, (hverdag), for skal jo også hjem igen, og op på arbejde dagen efter, desværre smiley

    Ville rigtig gerne med til disse arrangementer, ghvis ikke der var så langt, eller hvis det var en lørdag *GG*

    MVH

    Martin


  • #2   7. okt 2007 det var ikke bare for at lave sure opstød altså smiley

  • #3   7. okt 2007 Har endnu tilgode at deltage. Mener dog at arrangementet er godt sammensat, for et bredt publikum. Kunne der være noget Drag-race ? Evt noget rullefelt ?Med tilhørende rådgivning om justering/trimning

    Viking


  • #4   7. okt 2007 synes det er et godt program men bliver lidt det samme når man har været der nogle gange men det er jo et super program og man kan jo ikke lave noget nyt hvergang , vi giver jo ikke noget for at komme ind og han bruger hver onsdag aften på at underholde os og sviger flere dæk af kun for at tilfredsstille os, og som sagt giver vi ikke en klegne for hele sjovet, jeg synes det er stort.
    også bare det at man må tage sin gade cykel ind på banen uden nogen problemer synes jeg er fedt.
    moske man skulle lave nogle små konkorrencer imellem folk moske nogle mindre pokket bikes løb eller lignene for at folk selv kommer lidt ud på banen, der er jo ikke mange der vil have deres egen cykel med i et løb, i frygt for at vælte eller ligende.
    jeg kan kun siger herfra at jeg er dybt tilfreds for det der er stillet op og kommer gerne igen og igen


  • #5   8. okt 2007 Rigtig gode indslag i er kommet med.
    Der vil blive en Løedag i hver måned, sådan et heldags prågram hvor hele familien kan komme der ned, men her er det ikke alt der er gratis, der er tros alt mange ansatte der skal involveres i sådanne en dag.
    Men helt klart, jeg går videre med det der er kommet.
    mange tak for indslagene.

    john B


Kommentér på:
Tørring action park

Annonce