{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.245 visninger | Oprettet:

Tørring action park {{forumTopicSubject}}

Hej mc venner, så er det sidste gang i morgen Onsdag, at Tørring action park holder mc aften, det foregår fra kl. 18 - 22, Adressen er Egholmvej 2, en sidevej til hovedvej 13, ca. 2 km. uden for Tørring i retning mod Nørre snedde.
Aften byder på følgende:
Gratis adgang, Gratis Kaffe, Gratis show. ALLE mcèr kan kører ind i parken og pakerer, der er Honda 250 ccm. ATV træning, efter træning kan man for et mindre beløb kører cokart, efter cokart løbet vil Erik W lave show, showet foregår på bla. 4 hjulet crosser, han kører på 2 hjul i bil, og fyrer en covette af på bannen, i de show som er i bil, tager han som regl en tilskuer med.
Så tag det varme tøj på i morgen og kom forbi Tørring action park, DET ER EN KØRERTUR VÆRD.
Jeg vil samme forbindelse gerne bede jer om ris og ros til Tørring action park, og MEGET gerne foreslag til hvad der kan gørers bedere til næste år, jeg kan nævne at der arbejdes på en Søndag i hver månede, hvor hele familien kan komme og prøve en af de mange aktiviteter parken byder på, og til denne 2 Søndag i hver måned, vil der værer mange ting der er gratis, og resten vil værer til en meget lav pris, men dette skal først på diskuteres, og derfor beder jeg jer om foreslag til arrengementer til næste år, og det er både onsdags afterne og den før omtalte Søndag, jeg er på Tørring action park hele aften i aften, og kan give jeres mening videre til de rigtig personer.
Hvis i har noget som i mener IKKE kommer andre her på mcg ved, så skriv til mig på min mail her på mcg.

Håber i er fremme i skoene og kan give mig jeres mening allerede i aften.

Med venlig hilsen

John B


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørring action park
Kommentér på:
Tørring action park

Annonce