{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Jer med maskiner uden kasko (65+cirka) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Lidt ny på siden her.

Har fundet mig en kawasaki zx7r jeg bare _VIL_ have, så er det sagt hehe.

Skal til køreprøve her d 26 og alt går vel skulle jeg mene hehe.

Problemet er som i nok har hørt før, jeg er 22 år og en superbike model = %#"&#¤ ved forsikrings selskaberne.

Har ringet en del rundt og de går fra 17-31k for kasko.

Det har jeg slet ikke råd til men har læst en hel del har deres maskiner til 2500-3500 cirka ved GF for kun ansvar.


Mit spørgsmål er så, hvordan sikre i jeres maskine bedst mulig imod tyveri osv?

Det er sådan set det jeg er mest bange for, hvis jeg styrter er det sku min egen skyld hehe.

Håber i kan hjælpe mig, vil ikke så gerne give 90k for sådan en fin maskine fra 2000 uden jeg har en vildt god alarm på osv.

mvh Tommy K.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med maskiner uden kasko (65+cirka)
Kommentér på:
Jer med maskiner uden kasko (65+cirka)

Annonce