{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Dæk med mange km??? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har et godt forslag til et dæk med mange kilometer i? Kører i øjeblikket Bridgestone Battlax BT 012, men så i dag at de er nedslidte. Jeg har kørt 4000 kilometer, det er ikke meget. Den bliver selvfølgelig også kørt hårdt, men der må være andre der kører ligesom mig herinde... Har også kørt med Metzler, men det holdte 2500.
Kan man ikke få et dæk der er hårdt på midten og blød på siderne?
Jer der kører sports maskiner og køre "friskt" hvad kører i ca. på et dæk?

(Ved godt nogle sikkert vil sige at jeg bare skal køre noget langsommere, men det var ikke det jeg spurgte om!) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk med mange km???
  • #1   6. maj 2006 Battlax 020 er din vej til flere km... Kender en der kørte på en fzr1000, han kørte også frisk til den, han kørte 8000 km, og der var stadig et par tusinde til de var helt nede...
    Om du så kan leve med biddet i dem... ja det må du så selv afgøre....

    mc-hilsen Offslow


  • #2   6. maj 2006 En side med billige dæk, hvis man ikke kender den: http://www.mcdaekonline.dk/start.html

  • #3   6. maj 2006 pilot sport (eller også er det power) findes i en to komponent gummi udgave... blødere på skuldrene... men om der er mange kilometer i dem, det kan jeg ikke udtale mig om

  • #5   6. maj 2006 Jeg tror der er svært at finde et dæk der er blødt og godt til fridk kørsel og samtidig med mange km.
    Lige nu kører jeg på Metzler sportec m-1, der er rigtig godt bid og har kørt ca 4000 km, men baddækket er meget snart færdigt!
    Alle siger pilot power, men der er nok alligevel ikke meget mere end 6000 i dem heller, vil jeg tro!!
    Jeg tror ikke man kan få et dæ der kan det hele, endnu!!


  • #7   7. maj 2006 Jeg regner også med at gå efter et Battlax 020 næste gang

    Jeg har kørt på Metzler ME-1 denne gang, det skulle være en mere touring præget model af M1'eren, men dette dæk har holdt under 1000km...

    Derudover har jeg kørt D208SM dækket, et god dæk, men holdte også kun 2500Km, og det var ens jeg kørte knallerten til, så det var begrænset hvor mange tæsk den fik...

    Ang Pilot Power i 2compounds har Finn Villadsen sagt til mig at der ikke er så voldsomt mange km i det, da compounden stadig er ½blød på midten, men bare endnu blødere i siderne...

    Håber det Battlax 020 er en vinder, det er jo også til at komme til for penge...

    I bør da også lige se de ny billeder jeg har taget smiley


  • #8   7. maj 2006 Kan ikke sige så meget om de andre dæk i foreslår, og kun delvist om det relativt nye Power,,

    Power har klart bedre grip end pilot sport og har indtil videre også flere km i sig, men hvor meget kan jeg ikke sige endnu da jeg ikke har "slidt" dem op endnu

    Egenskabsmæssigt har Power den fordel at det er langt bedre til at lægge ned i sving og på een eller anden måde virke mere faste end sportdækket, for de har ikke samme tendens til at "gynge" lige så meget.

    Bo


Kommentér på:
Dæk med mange km???

Annonce