1.999 visninger
|
Oprettet:
En lille vurdering {{forumTopicSubject}}
Min kæreste går med tanker om at sælge sin mc til næste sæson, men hun er lidt i tvivl om hvad hun måske kan få for den.
Det er en gsxr 250 årgang 2018, indregistreret første gang i maj måned i år, og kørt omkring 3300 km. Alle service osv. er overholdt, og den har ikke nogen skader, med en grundig vask vil den fremstå som ny.
Hun gav selv 40.000 for den, da hun fik en god deal hos forhandleren, samme model koster ligenu 45 - 50.000 helt ny på 123mc.dk
Jeg tænker selv hun kan være heldig at få 35.000 for den, er det meget ved siden af?
(Den er magen til den på billedet)
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 13 Svar: 183
Enlighten me!
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 447
Prøv lige at se #3 i denne tråd...
https://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/569586-mistet_nummerplade_ey18032_
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
vil hun sælge nu er det svært at får mere end 25-27, til foråret skal hun være heldig med 35 da det er tæt på nyprisen, og rente på lån er billige
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 13 Svar: 183
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 180
Jeg kan godt oversætte - optimistisk betyder at han vurderer at prisen skal være lavere
Og i #5 bliver han så mere præcis.
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 13 Svar: 183
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 62 MC-er: 12 Annoncer: 7 Emner: 54 Svar: 528
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 13 Svar: 183
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 13 Svar: 183
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 650
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 62 MC-er: 12 Annoncer: 7 Emner: 54 Svar: 528
jun 2016
Følger: 7 Følgere: 225 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 221
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 13 Svar: 183
#14 Det er jo en ''mellem'' mc, og dem er der nu en del der tager kort til, ellers skal man jo vente til man er 24, og det er da også en del år. Men du har ret der er ikke mange der tager de helt lille 125 cc maskiner.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 56
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
var jeres med eller uden?
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 56
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 13 Svar: 183
En lille vurdering