903 visninger
|
Oprettet:
Handsker {{forumTopicSubject}}
Jeg er så heldig snart og ha fødselsdag så jeg ville ønske mig et par sommer handsker da jeg syntes de andre godt kan være lidt lune - Jeg tænkte på et par i Læder, men jeg ved ikke hvilket mærke og model. Måske Dainese eller Held. men ville lige høre om der er nogen der har noget klogt at sige??
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.063
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 121
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
jeg har de samme som Klaus, de er god value for penge.
har dog ikke prøvet at skvatte med dem endnu.
Men det er jo nok sådan noget her du drømmer om.
http://www.daineseonline.de/html/speed_metal.html
(link fjernet)
har selv haft Dainese tidligere og kæresten har stadig, de holder godt men er noget dyre syntes jeg.
Kig evt på Alpinestars.
http://www.daineseonline.de/html/sp-1.html
(link fjernet)
eller rod selv rundt indtil de lige er der, dem du ikke kan leve uden.
Det største problem er at vælge
Tillykke med den kommende føsda
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
(link fjernet)
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 96
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 101
Det er en kanon kvalitet og den sidder perfekt!!
Kan kun anbefale den.
mvh
Peter
feb 2004
Følger: 20 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 204
Mvh. Bager
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 82
(link fjernet)
/S
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 84
Jakob
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 121
Handsker