Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan drosler man
  • #1   6. jul 2005 gasrespons ryger lidt og den trækker dårligere, mest ved høje rpms ved lave rpms har du stadig næsten alt trækket fordi de sidder nogle skiver ind i karbu som blocker for meget af luften men som sagt ved lave rpms får den nok luft til at trække næsten som en uden.

koster mellem 1500-3000 med mont.

• #2   6. jul 2005 Okai så du mener ikke jeg ville kunne mærke det gør jeg når op på den anden side af 100km't eller hva?

• #3   6. jul 2005 jo slefø men hvis du tager en med dros og en uden og i sætter den i højt gear vil de næsten trække ens men toppen bliver selfø cuttet

• #4   6. jul 2005 Dorslingen på en gs500 sidder ikke i karburatoren.. det er en skive som man sætter ind i indsugningsgummiet på cylindrerne... smiley
    Klart tager det noget af topfarten, men der er ikke en masse tabt ved alm brug.

• #5   7. jul 2005 Lyder som om det er nogle dyre ingreb....

Kram skrev det koster 1500-3000kr men som du siger thomas så lyder det ikke som om det er så meget som frem beskrev.... Men tror du det er samme pris?

• #6   7. jul 2005 de ligger i den pris klasse..... MEN husknu at vis du selv sætter den i så skal du have godkendt MC værksted til at skive under på den papir som følger med.. jeg arbejder i et MC værksted.. og der kommer mange folk som selv har sadt det på og siger at de ikke kunne få den synet...så få et væsksted til at tjække den når du har sadt den i..

held og lykke !

kim

• #7   7. jul 2005 Hvis jeg køber en uden og sætter en i skal den så til syn??

• #9   7. jul 2005 Skal lige have det på det rene...

Den mc jeg har kigget på er stor nu... Vil det så sige at hvis jeg køber den og få den lavet lille... så skal jeg køre til syn med det samme når den er blevet lille for at få den synet?

• #10   7. jul 2005 Hej Brian

Det der sker ved en drosling, er simpelthen (det siger jo sig selv) at den får færre hk. Du må maks køre med 34hk og et vægt/kraft forhold på min 1.5/1 (jeg er ik helt sikker på det der vægt/kraft haløj). På min GSXR400 blev der sat 4 skiver ind ved kaburatoren. 4 metalskiver med et mindre hul i, sådan at motoren ikke får samme mængde luft. Dette betyder at den skal dysses om også. Ellers kommer den højest sandsynligt til at gå ujævt. Og der er vist noget med den får for meget olie ind også. Hæng mig ikke op på det...
    Så vidt jeg ved, er der 3 forskellige slags droslingskit. Det ene er som sagt skiver i kaburatoren. De 2 andre kender jeg ikke til.

Med hensyn til hvor meget du mister i bundtræk og topfart, kan jeg skrive under på, at det kan mærkes !! Jeg har haft det af på min, og damn den går der ud af, i forhold til med kit på !! Det blir' en helt anden cykel. Der blir' hugget en del af toppen, og bundtrækket fra 0-100 blir' forlænget med et sek. eller to. I mellem området kører den MEGET bedre uden. Du mister også en smule gasrespons, så den ikke er nær så hissi.

Hvis du køber dig en GS500, skal den drosles til en lille MC. Efter dette er gjort, skal den til syn. ellers blir' den stadig betegnet som en stor MC. Uanset om der er kit på eller ej. Prisen er ca. 2500,- (Det beløb jeg gav for min)

Håber det kan bruges. God sommer !
    MVH Nordskov

• #11   7. jul 2005 Okai så jeg skal regne med 2500kr for at få den lavet om til lille.. Hvad koster det så at få den til syn.???

Kommentér på:
Hvordan drosler man

Annonce