Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vinteropbevaring
  • #1   23. nov 2019 Spørg udlejeren. smiley men ellers lyder det som fint.

• #2   23. nov 2019 Nej, den kan ikke klare så hårde forhold! Du bliver nødt til at sparke konen ud af dobbeltsengen, så du kan putte den der! Husk at synge godnat vise for den hver aften, ellers bliver den ked af det, og hvis den græder salte tårer har du straks rust smiley smiley

• #3   23. nov 2019 Kommer an på hvilken olie du bruger og hvilke dæk du har på?

• #4   23. nov 2019 Hvad skulle være dårligt for den???

• #5   23. nov 2019 Nej, de kræver som minimum vinduer med havudsigt og eget bad....

• #6   23. nov 2019 Forvent at benzinen i en evt. karburator fordamper hurtigere, så luk hanen op et øjeblik for efterfylde hyppigere, end du ellers ville gøre. Og hold luftfugigheden under de 55-60 pct, så du ikke skal smøre så meget lampeolie/vintervoks på cykken, det kan sikkert lugtes i det lukkede rum smiley

• #7   24. nov 2019 Det er jo bare en mc... har du samme tanker om hvilke forhold din bil har..

Det er jo samme materialer den er lavet af..:-)

• #8   24. nov 2019 Men mcen skulle da gerne leve nogle gange længere smiley

Hvorfor spurgte Lars ellers...

• #9   25. nov 2019 Ja det er da en perfekt sted at stille den
    Men sikke en masse ubrugelig svar, Troede da der var flere voksne mennesker her inde

• #10   25. nov 2019 Steffen. Alle andre har nok opfattet spørgerens fede ironi.

• #11   25. nov 2019 #9 De der voksne er vist blevet væk, der er da mange der leder efter dem smiley

profilbillede
  • #12   26. nov 2019 #6
    Der sker ikke noget ved at benzinen fordamper fra karburatoren.
    Det har den altid gjort på mine cykler - i 25 år - og det eneste man skal gøre er at prime den nogle minutter når den skal startes til foråret.
    Min kone kørte SZR 660 i en del år, og den kunne fordampe karburatoren tør på 1 uge.
    De sidste år vi havde den kørte den ikke så meget, så den har været dampet tør +25 gange mindst. Det gav aldrig problemer - ud over startbesvær indtil den fik benzin pumpe på.

• #13   26. nov 2019 Heller aldrig oplevet det som et problem, på min gammel Ninja, 6-8 x 8-10 sek på starterne, så var den i gang igen..

• #14   27. nov 2019 Nej, for helvede..! Ud i regnen med den, så du har noget at polere på til foråret.. smiley

• #15   27. nov 2019 Kommer den ikke til at kede sig fælt, det må nærmest være som at blive isolationsfængslet.
    Men ellers helt perfekt sted til vinteropbevaring.

• #16   27. nov 2019 Sprøjter ACF-50 på hele maskinen, går den efter og så køre om vinteren, så egentlig ikke opbevaring, mere bare bevaring smiley

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 2 Svar: 3
    #17   28. nov 2019 Hold kæft jeg fik lige trukket gevaldigt på smilebåndet. Har svært ved at spise min frokost da det drypper fra mine øjne nu ??????
    Jeg har bygget en muret garage og så er den skid slået??:)
    Putter en lille smule af det dersens additiv i, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men som koster ca. 4 mio. kr. pr. liter. Herudover kommer der pulslader på og så kommer den på "støtteben". Så kan der vist heller ikke koges mere suppe på det.

• #18   28. nov 2019 Bare der er tørt. Hvis du har crom giv det med en klud med olie. Og afmontere batteriet så det kan oplades inden brug næste år.:)

• #19   28. nov 2019 Når nu vi taler om vinteropbevaring, mangler jeg en plads til min originale fzr 1000 1992 EXUP....MEGET velholdt. Det skal være tørt og rent og helst bag mange låse ?? bedst i københavnsområdet. Er der nogen der kender nogen hører jeg gerne nærmere..MC hilsen Martin

Kommentér på:
vinteropbevaring

Annonce