Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosling af Yamaha TDM 850
  • #1   3. dec 2007 Det ødelægger vist ikke noget, udover måske lidt af køreglæden smiley

• #2   3. dec 2007 Jeg græder ved tanken. Hvorfor køber du ikke en maskine der er født med 34HK og sælger den igen når du er færdig med den. Hvis bundtrækket i TDMen fjernes er der intet tilbage af den, da det netop er bundtrækket i en TDM der gør en TDM.

Derudover er TDMen ikke en begyndermaskine. Den er meget "snatcy" i gassen, dvs. når du gasser ned motorbremser den endog meget kraftigt og drejer du bare et par mm på gassen rykker den kraftigt igen. Det gør den svær i bytrafik.

Den er skabt sådan fordi den er skabt til bjergkørsel, kraftige motorbremsninger ned ad bjergsiderne med et højt omdrejningstal (5000-6000). Gasser man derfra op igen glider den som i smør og trækker massivt op ad en snoet bjergvej. Blød og lækker. Det betyder ikke at den er god på landevejen, jeg elsker den der pga. bundtrækket.

Den er ikke ret styrevillig pga. 18" forhjulet, det er jo en motard.

Mere end en racer har måtte tænke sit, når det er gået frisk der ud af. Den er hamrende hurtig op på 160-180km/t, så dør den og klinger af mod max. 200km/t.

Altså al effekten i mellemområdet. Tager du bundtrækket fra den dør alle de kvaliteter!

Hvor jeg ved alt det fra smiley Klik på min profil.

Held og lykke med hvad du nu vælger.

• #3   3. dec 2007 Det betyder ikke at den ikke er god på landevejen, jeg elsker den der pga. bundtrækket.
    ------------------------------
    Skulle der have stået.

• #4   3. dec 2007 Nu bor jeg jo heller ikke i byen, men lidt ude på landet, og derfor kan det blive lidt trist i længden med den cykel jeg har nu. Grunden til jeg gerne vil have den TDM jeg har øjne på, er fordi prisen passer godt til mig, og så selvfølgelig motorcyklen selv smiley Nu er det ikke bestemt endnu om jeg vil drosle den, hvis jeg køber den, da der først skal laves nogle "småting" på den, samt betales afgift, men hvis jeg vælger at have den droslet i et halvt til et helt år, ville jeg lige høre nogle "eksperter" på området, da jeg ikke har så meget erfaring selv smiley

• #5   3. dec 2007 Forståeligt, så har du naturligvis stadig den fede cykel når du fjerner droslingen.

Meld dig ind her: http://tdmxtz.dk/phpBB2/ og vi ses snart. (juni) Vi mødes i klubben, med sikkerhed mindst en gang om året og sidste år var vi også i Norge sammen. Ret fed og meget lille klub. Der er ca. 50 tilmeldte medlemmer, men reelt er vi kun 5-8 aktive mellem 28 og 48år som punker hinanden på forummet.

Kommentér på:
Drosling af Yamaha TDM 850

Annonce