{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med bmw
  • #1   4. dec 2007 næ de holder rigtigt godt.
    jeg har en kammerat som har haft en et par år..
    han var rigtigt glad for den og den kørte altid..



  • #2   4. dec 2007 Næ det har ikke det store at sige..
    Jeg synes at alle steder man læser får den altid god omtale. var tæt på at købe en boxercup.
    Hvis det er en 99 er det vel ikke en twin spark?
    Det jeg har hørt er at sædehøjden virker lidt høj, det kommer naturligvis an på hvad man kommer fra.
    Også er det ikke alle der er helt vilde med ABS hvis det er på den, men det virker..
    Der lidt momentreaktion i sådan en boxer, det er de(bmw) først kommet til livs i den "nye"generation af boxere som kører med balance aksler.
    og sidst bruger de lidt olie men det skal de!

    Mvh jesper


  • #3   4. dec 2007 se evt mere her:
    (link fjernet)
    og km på en bimmer betyder intet.
    Gør op med dig selv om du er til boxer ( R ) eller 4 cylinder ( K )
    Personligt er jeg absolut til K, og som du kan se den nye model der kom i 05, som alternativ til alle japserne., men de har lige forfinet den med rigtig mange " BMW " detaljer og udstyr. Perfekt cykel som jeg ikke synes findes bedre. Kører som en drøm.


  • #4   4. dec 2007 thomas
    nu ved jeg jo ikke hvad bugetet siger men den "nye" F800S får vildt go omtale det er selvfølgelig lidt som den du har nu men den krumtappen og tænding kørrer som en boxer, så lyden er der!
    det tævede den nye vfr800 vtec kun i topfart var den dårligere,sving og økonomi osv var bare top dollar..
    den er remtrukket..
    men ellers er kadan sgu dejligt!


  • #5   4. dec 2007 Det er en som denne her jeg har i tankerne, mere kan økonomien ikke klare

    http://www.blocket.se/vi/12331716.htm?ca=23_11_s


  • #6   4. dec 2007 Superfed cykel og kører som en drøm.. Har prøvet en gul 2000'er en gang.. Stor oplevelse...

  • #7   4. dec 2007 Hej igen
    Jeg kan se at den du linker til har en anden "styr og bro" på, så du vil komme op og sidde, men den holder max og har et herligt moment!
    der mangler også en sædeskal på den du linker til..


  • #8   4. dec 2007 Er den stabil når den bliver præsset i svingene, eller bliver den slasket??
    Hvordan er bezin økonomien, jeg har tænkt lidt på at pendle til sommer, men det er min trx ikke lavet til, mine hænder kommer hurtigt til at sove ved konstant motorvejs hastighed :o/


  • #9   4. dec 2007 den slår lidt, men ikke så meget som trx'ren, det er nok noget meget andet end den.
    direkte slasket er jeg ret sikker på den ikke bliver, men jeg har ikke kørt en 1100s, men jeg ved man skal vende sig lidt til kadan responsen på min i et sving..
    en ting der er rigtig fedt, synes jeg, er at den ikke dykker under nedbremsning..
    økonomi hmm nok mellem 15 og 20 vil jeg tro, der er en fyr der hedder christoffer som kører på en herinde, prøv at find ham...han er mega begejstret også for økonomien..


  • #10   4. dec 2007 der skulle have stået at jeg ikke tror den slår lige så meget som trxren, men på en anden måde!

  • #11   4. dec 2007 Det lyder som om jeg må tjekke sådan en lidt mere ud til foråret, der er vist også noget med at forsikringen ikke er så dyr ;o)
    Hvad med service og reservedele, er det entlig til at betale for en fattig blikkenslager??


  • #12   4. dec 2007 jeg havde 10000km eftersyn på min i dk incl olie skift 1154 kr mener jeg det var!
    forsikring i dk er forholdsvis billig for 1100s
    mener at der er mærkeforsikring i sverige også (IF), er ikke sikker men forsikringen ligger imellem 4700-6700 i dk.
    dele er der MANGE muligheder også i tyskland!


  • #13   4. dec 2007 15-20 km literen passer meget godt.

    Den du linker til har "komfort"-styr. Om det giver bedre komfort skal jeg ikke kunne sige. Mener snildt styret kan sættes ned til "normal" højde.


  • #14   4. dec 2007 bing bing der var han sgu !!

  • #15   4. dec 2007 Når man snakker om solen

  • #16   4. dec 2007 Hejsa.....Var lidt lun på samme maskine i foråret og gravede ned i gamle mc-blade og fandt en test. Pænt beskrevet, men de påstod den havde mange rystelser/vibrationer i styret ??? Så jeg kørte videre på min X-4 et lille stykke tid endnu.
    .......så du ska bare ha´ dig en 4 cyll. boxer - så er det ovre !!
    ;O)


Kommentér på:
Erfaringer med bmw

Annonce