{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat handel CBR 1000 1991
  • #1   28. nov 2019 20k for den der er sgu nok ikke helt urimeligt. De grimme eksemplarer jeg har set med meget højere km står typisk omkring de 15-18k.


  • #2   28. nov 2019 Kan se den står til 21.750, du er jo trods alt jyde smiley

  • #3   28. nov 2019 39.000 km?
    Jeg ville godt nok være i tvivl om det nu også kan passe. Det er et meget lavt km. tal efter så mange år.
    Hvis det er rigtig, så skal der nok laves et større service med nyt olie på forgaffel, nyt bremsevæske, rensning af karburatorer m.m.


  • #5   28. nov 2019 Jeg siger heller ikke at tallet ikke passer. Men det er nu ret usædvanligt og bør gøre en lidt mistænkelig.
    Der er ikke ret mange af din slags som har 3 cykler stående som ikke bliver brugt, men jo, de findes.


  • #7   28. nov 2019 Min kværn har desværre stået stille de sidste 5 år.
    Årgang 1991 med omkring 55.000 på tælleren.

    Til TS - hvordan kan du være i tvivl om det er en pris over eller under 20.000 er en god pris - det kan da aldrig blive prisen over...


  • #8   28. nov 2019 Vi er RIGTIG mange der ikke kører ret mange km. Kørte 11000km på 19år på harleyen. Min ktm har kørt 150km i år...

    Omkring 20k er vel prislejet. Men som nævnt trænger den nok til noget kærlighed. Er sikker på affjedring trænger til en kærlig hånd..
    som så mange andre cykler så var det er fin mc i 1990.. men her 30 år senere er det lidt en pensioneret færge...


  • #9   2. dec 2019 lækker maskine siger jeg bare smiley har selv en P-93 med dual brake, det er noget der virker smiley

  • #10   7. dec 2019 Mellem 18 og 20 tusind er fint, og den kan køre rigtig mange kilometer endnu før knastkæden begynder at snakke.

  • #11   7. dec 2019 forkert. knastkæden snakker allerede. det er dog kun "alvorligt" hvis lyden er helt grotesk. det er meget normalt at de snakker, det er olieslam der sætter sig nederst i knaskædestrammeren, den har sådan en åndssvag (skål) til at smørre kæden, og det samler slam.

  • #12   8. dec 2019 #11
    Hvad mener du når du skriver P-93


  • #13   8. dec 2019 en model P, fra 1993.

  • #15   8. dec 2019 jeg kan heller ikke se du har en MC på dit galleri, så vil heller ikke spilde min tid på at forklare det til punkt og prikke....
    men hvis du ejer en MC, så burde du næsten vide der er flere produktserier af en type mc. bare fordi den heder cbr1000f er de ikke ens. og det står sådan set simpelt i manualen at hvis man skal skille en 1000f ad, så står der på model h and onwards, betyder det at modellerne med modermærket H og frem i alfabetet, gælder for den adskillelsesmetode.
    håber det hjalp, og god søndag.


Kommentér på:
Privat handel CBR 1000 1991

Annonce