{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Privat handel CBR 1000 1991
  • Mike B
    Mike B Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 136
    #1   28. nov 20k for den der er sgu nok ikke helt urimeligt. De grimme eksemplarer jeg har set med meget højere km står typisk omkring de 15-18k.

• Mike B
    Mike B Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 136
    #2   28. nov Kan se den står til 21.750, du er jo trods alt jyde smiley

• #3   28. nov 39.000 km?
    Jeg ville godt nok være i tvivl om det nu også kan passe. Det er et meget lavt km. tal efter så mange år.
    Hvis det er rigtig, så skal der nok laves et større service med nyt olie på forgaffel, nyt bremsevæske, rensning af karburatorer m.m.

• #5   28. nov Jeg siger heller ikke at tallet ikke passer. Men det er nu ret usædvanligt og bør gøre en lidt mistænkelig.
    Der er ikke ret mange af din slags som har 3 cykler stående som ikke bliver brugt, men jo, de findes.

• #7   28. nov Min kværn har desværre stået stille de sidste 5 år.
    Årgang 1991 med omkring 55.000 på tælleren.

Til TS - hvordan kan du være i tvivl om det er en pris over eller under 20.000 er en god pris - det kan da aldrig blive prisen over...

• #8   28. nov Vi er RIGTIG mange der ikke kører ret mange km. Kørte 11000km på 19år på harleyen. Min ktm har kørt 150km i år...

Omkring 20k er vel prislejet. Men som nævnt trænger den nok til noget kærlighed. Er sikker på affjedring trænger til en kærlig hånd..
    som så mange andre cykler så var det er fin mc i 1990.. men her 30 år senere er det lidt en pensioneret færge...

• #9   2. dec lækker maskine siger jeg bare smiley har selv en P-93 med dual brake, det er noget der virker smiley

Kommentér på:
Privat handel CBR 1000 1991

x