593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Troels K
Troels K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hjælp til artikel Hjælp til artikel

Hej. Jeg studerer på Journalisthøjskolen i Århus. Jeg er ved at skrive en artikel om personer, som bliver taget i en automatisk fartkontrol. Hvis de ikke selv ejer bilen/MC'en kan ejeren nægte at oplyse, hvem der har ført bilen. Så får ejeren af bilen en bøde på 500,-, mens føreren, altså ham der blev taget i fartkontrollen slipper for bøde, klip eller frakendelse af kørekortet.

Har du dækket over en anden, eller er du blevet dækket over, vil jeg meget gerne høre fra dig, da jeg gerne vil lave et interview, hvor du fortæller din historie.

Jeg kan kontaktes på tlf 6050 5538 eller tklarsen@mail.djh.dk

Det er muligt at optræde anonymt.

Håber at høre fra nogle af jer

Venlig hilsen
Troels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til artikel
  • #1   10. dec 2007 Og har du begået banktyveri , mord eller stort moms svindel så hører vi også gerne fra dig.

• Troels K
    Troels K Tilmeldt:
    dec 2007

#2   10. dec 2007 Som sagt er anonymitet selvfølgelig mulig. Personen som har dækket over en anden kan desuden ikke straffes, for han har allerede fået en bøde.

Jeg vil gerne fortælle, hvordan en som har gjort det/gør det ser på sagen. Det er vel kun fair, hvis man vil fortælle historien.

• #3   10. dec 2007 Jada det er da helt fair, hvis jeg får tid så fortæller jeg også lige om hvordan man snyder i skat. altså anonymt ikk.

• #4   10. dec 2007 Off Topic!

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 49
    #5   10. dec 2007 C4..