{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service eller ej ?
  • #1   15. jul 2005 -synes heller ikke man får det vilde for pengene..... meen store service med ventil justering lader vi nu alligevel fagfolk om... olie skift klarer jeg nu selv da...

• #4   15. jul 2005 hvilke ricisi kan der være?? jeg er med på en lytter med at lære, hvis der er en der holder kursus*gg*

• #5   15. jul 2005 jeg er os med på et kursus :o)

• #6   15. jul 2005 Få jeres beskidte fingre i service manualen - den er guld værd. Det er bogen mekanikerne følger og alt er beskrevet med gode billeder og beskrivelser som oftest.

Min holdning er, at det er brandsjovt selv at skrue lidt hist og her og udskifte reservedele. Man blive hurtigt grebet af at reperere sin egen bike - meget afstressende smiley

Min reservedels-pusher altid at dele ud af gode råd, bare man spørger(og det koster jo ikke noget - at spørge altså).

- Simon

• #8   16. jul 2005 ServiceManual.....Hmmm...hvor kan man få fat i sådan en sag ???
    Og mener bortset fra det også at der er noget garanti mæssigt de første par år. Desuden ser også bedre ud overfor en eventuel potentiel køber at vise en udfyldt servicebog.

• #9   18. jul 2005 den eneste gang nogen mekker rører ved min cykel,(og det er kun vordingborg) er når der skal dyses og justeres karb. ellers selvgjort. men de service, hvadenten de gøres selv eller ej bør overholdes

Kommentér på:
Service eller ej ?

Annonce