635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt

Søger en der kan male samtlige mine plast dele på min Blackbird. Skal males matsort, jeg sætter derefter mærker på, og der skal sluttes af med mat klarlak. Inden klarlakken skal der males en kile i guldbronce på nederste del af kåben. Alle dele leveres adskilte, så der kun er slibning og maling tilbage. Bor i Århus området, og er klar på at køre op til 100 km med sagerne. Kontakt evet via 22506373
Mvh Per T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt
  • #1   30. dec 2007 Jeg kan godt hjælpe dig hvis du ikke finder en i jylland.

Jeg bor i KBH området.

Thomas

• #2   30. dec 2007 Hej Thomas
    Kunne det evt. gøres en lørdag og søndag, så jeg kan klare det med en kørsel. Jeg har mulighed for overnatning i KBH. Hvis, hvad skal din pris så være. Jeg kan selv være behjælpelig med arbejdet, tiden i KBH skal jo gå med et og andet. Slibning ol. dog ikke at sprøjte.
    Mvh Per

• #3   30. dec 2007 hvor meget drejer det sig om, er det alt det der er synligt på din blackbird??

Og ja det kan godt laves over en weekend, bare der ikke er nogle reparationer der skal laves i kåben.

Thomas

• #4   30. dec 2007 Jeg skal lige undersøge om vi har matlak, jeg ved vi har silkemat lak, det er det min bundkåbe har fået på min CBR.

Thomas

Kommentér på:
Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt

Annonce